• یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98081911306
  • خبرنگار : 50005

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی:

میزان مخاطب شبکه استانی سهند به 69 درصد رسیده است

میزان مخاطب شبکه استانی سهند به 69 درصد رسیده است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با بیان این‌که طبق آخرین نظرسنجی، شبکه سهند در سه ماهه تابستان سال‌جاری، 69 و نیم درصد مخاطب داشته است، گفت: بخش خبری 23 نیز پرمخاطب‌ترین بخش خبری شبکه سهند طی این مدت بوده و 93 درصد مخاطبان شبکه سهند این بخش خبری را دنبال کرده‌اند که این موضوع در نوع خود رکوردی در کشور است.

مرتضی صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که برنامه "گئجلر" پرمخاطب‌ترین برنامه شبکه سهند طی سه ماهه تابستان بوده است، افزود: پیش از این نیز برنامه "بیر گئجه، بیرگوروش" در جایگاه پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیون قرار داشت.

وی با تاکید بر این‌که دو عامل "جذب مخاطب و نگهداری مخاطب با حفظ اعتماد و رضایت" نشان دهنده پویایی یک شبکه تلویزیونی است، افزود: صدا و سیمای مرکز استان ماهانه 50 جلسه برای ارتقای محتوا و کیفیت برنامه‌ها در قالب جلسات شورای راهبردی، اتاق فکر، شورای طرح و برنامه، جلسات ارزیابی، جلسات شورای عالی مجازی و... برگزار کرده و نقاط قوت و ضعف و تحلیل شرایط روز جامعه، افکار سنجی و نیازسنجی انجام می‌دهد تا گام به گام با شرایط روحی و ذهنی مخاطب حرکت کند.

وی در این خصوص ادامه داد: همکاران حوزه خبر شبکه استانی نیز اخیرا آیتم پیگیری سوژه‌ شهرستان‌ها را راه‌اندازی کرده‌اند و هر شب موضوعی از شهرستان‌ها مطرح شده و به مسئولان امر نیز فرصت پاسخگویی داده می‌شود؛ همچنین آیتم ائل‌سوزی نیز در راستای بررسی مشکلات شهر تبریز روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای استان افزود: تولید سریال نیز در دستور کار مرکز صدا و سیمای استان بوده و در این رابطه اگر کمبود اعتبارات حل شود، حتما تا پایان سال تولید سریال را در برنامه خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت پرداخت به موضوعات دینی اشاره کرد و گفت: صدا و سیما در راستای توسعه فرهنگ قرآنی نیز تمامی مناسبت‌های مذهبی را پوشش داده و همچنین در بزنگاه‌ها نیز این موضوعات را نه به عنوان تکلیف سازمانی، بلکه به عنوان یک تکلیف دینی و شرعی برجسته می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که صدا و سیمای مرکز استان بر تمامی حوزه‌های دینی و مذهبی توجه جدی دارد، افزود: جلسه‌ی خوبی نیز با فعالان قرآنی در صدا و سیمای مرکز استان برگزار کرده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک تولیداتی در این حوزه روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha