• شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98082516453
  • خبرنگار : 50189

معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان:

افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس شهری تخلف است

افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس شهری تخلف است

ایسنا/کرمان معاون پشتیبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با تاکید براینکه هیچ گونه افزایش کرایه ای را در پی افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت، تصریح کرد: اگر افزایش قیمتی خودسرانه انجام شود، قاطعانه با فرد خطاکننده برخورد خواهیم کرد.

"محمد مهدی‌نژاد" در گفت‌وگو با ایسنا، درباره افزایش قیمت بنزین و تاثیر آن بر کرایه تاکسی های شهری کرمان گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری کرمان نداریم و برای بنزین برخی سرویس مدارس و آژانس‌هایی که به علت کوتاهی خودشان در سامانه سوخت ثبت نام نکرده‌ بودند، مقرر شد آژانس‌ها پروانه‌های خود را سریع فعال کنند و در این راستا نیز در پایتخت به صورت آنلاین این اطلاعات دریافت و بسته حمایتی یا سوخت برای آنها فعال خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که آژانس‌ها و سرویس مدارس این هفته تعیین تکلیف می‌شوند، ادامه داد: سوختی که به تاکسی‌ها داده خواهد شد برای آنها کفایت می‌کند و با توجه به اینکه خودروهای تاکسی دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر و تک سوزها ۴۰۰ لیتر ماهانه شارژ می‌شوند، مشکلی در این خصوص برای تاکسی داران به وجود نخواهد آمد.

معاون پشتیبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان اظهار کرد: موضوع تاکسی های اینترنتی «اسنپ» و «تپسی» جزء زیرمجموعه سازمان تاکسی‌رانی نیست و بحث نظارت آنها برعهده تعزیرات حکومتی است ضمن آنکه از طرف تاکسی های اینترنتی نیز اعلام شده که هیچ‌گونه افزایش کرایه‌ای را نخواهند داشت.

وی با تاکید برانکه هیچ گونه افزایش کرایه ای را در پی افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت، تصریح کرد: اگر افزایش قیمتی خودسرانه انجام شود، قاطعانه با فرد خطاکننده برخورد خواهیم کرد و مردم نیز می توانند شکایات خود را به شماره‌های تلفن ۱۳۷ شهرداری، ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۷۹۸ و یا با تلفن رسیدگی به شکایات مردمی تاکسیرانی شهر کرمان به شماره ۳۳۳۴۲۲۱۴ اعلام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۶ ۰۲:۳۴

مایی که خرج زن و بچمون رو از اژانس و مسافرکشی درمیاریم با گرونی بنزین چیکار کنیم؟بدبخت کردین مارو