• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98092518938
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

مسئولان باید شجاعت حضور در میان مردم داشته باشند

مسئولان باید شجاعت حضور در میان مردم داشته باشند

ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز جنگ روانی و نرم در دنیا به یک علم تبدیل شده و ما نیز باید با هنرمندی در مقابل آن ایستادگی کنیم.

سردار جلیل بابازاده قانع ظهر امروز 25 آذر در چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: زیبایی و طراوت دانشگاه به سبب وجود دانشجویان آن دانشگاه است.

بابازاده قانع با بیان اینکه دانشگاه دستاورد انقلاب و شهدای ما است و همه اساتید، دانشجویان و کارمندان مورد احترام ما هستند، گفت: انسان باید مرام، قدرت تحلیل و تشخیص حق از باطل را داشته باشد.

وی وقار و صلابت جوانان را سرمایه بزرگی جامعه دانست و افزود: جوانان باید با آرامش هر چه تمام زندگی کنند و مسئولان نیز باید به اعتقاد و ایمان جوانان فکر کنند و با رفتار و کردار خود جوانان را جذب نمایند.

بابازاده قانع با بیان اینکه ما همیشه به عنوان یک سرباز فدایی وطن بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز جنگ روانی و نرم در دنیا به یک علم تبدبل شده است، ما نیز باید با هنرمندی در مقابل آن ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه مسئولان باید شجاعت حضور در میان مردم داشته باشند، خاطرنشان کرد:  همه دنیا دست به دست هم داده تا مردم ایران را به زانو درآورند، ما نیز همه چیز در اختیار داریم و لازمه پیروزی ایمان و اخلاص است و اسلام همیشه در تنگنا به پیروزی رسیده است.

بابازاده قانع با بیان اینکه ابرقدرت‌ها تلاش می‌کنند تا با از بین بردن افتخارآفرینان کشور مثل شهدای هسته‌ای، نظام و کشور را تضعیف کنند، گفت: ما نیز به عنوان یک کشور شیعه و مسلمان با تمام وجود با دنیای استکبار در جنگ هستیم.

وی تاکید کرد: ما در رابطه با مسائل دفاعی کشور دست بالا داریم و اصل برای ما قلب مردم است که با اسلام و حقانیت می‌باشد.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی برداشتن قدمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: در کنار ابزارهای مادی، اصلی ترین عاملی که امنیت کشور را تقویت می‌کند، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه هیچ چیز بالاتر از فرهنگ ایثار و شهادت نتوانسته ما را از مکر و حیله دشمنان مصون بدارد، افزود: قطعا تقویت این فرهنگ باعث ناامیدی و یاس دشمنان می شود.

حبیبی تاکید کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند موجب تقویت حوزه‌های علمی، پژوهشی، اقتصادی و اقتصاد دانش بنیان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha