محمدرضا یوسفی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بهرهبرداری از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور و فراهم شدن شرایط لازم برای ارائه خدمت الکترونیک به مدیران و بازرسان و اعضای شرکتها و اتحادیههای تعاونی و نیز به متقاضیان تشکیل شرکتها و اتحادیههای تعاونی بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاهاجتماعی، خدمات دریافت میکنند.
این مسئول با اشاره به مواردی که مدیران و بازرسان شرکتهای تعاونی و متقاضیان تشکیل شرکت تعاونی باید به آن توجه داشته باشند، ادامه داد: مراحل تشکیل تعاونی تا صدور موافقتنامه تشکیل از مسیر این سامانه و امور مربوطه به صورت غیرحضوری انجام میشود.
وی افزود: جامعه هدف توجه داشته باشد که در صورت هرگونه مراجعه حضوری و نیاز به راهنمایی برای استفاده از سامانه مذکور، ترتیبی اتخاذ شود تا صرفا از طریق میزان خدمت اقدام لازم به عمل آید.
یوسفی تصریح کرد: هماهنگی لازم با ادارات ثبت شرکتها در سطوح استانی به عمل آمده و فرآیند جدید به طور کامل تبیین میشود. همچنین پیگیری لازم برای تکمیل اطلاعات اعضای شاغلان و صورتهای مالی و مجوزهای شرکتها و اتحادیههای تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور انجام شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاهاجتماعی استان زنجان، خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی، مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها خواهد بود و گزارش اجرای آن نیز میبایست ماهانه برای معاونت امور تعاون در وزارتخانهها ارسال شود.
انتهای پیام
نظرات