• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98101612382
  • خبرنگار : 50034

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:

حرف از مذاکره پس از ترور سردار سلیمانی مفهومی ندارد

حرف از مذاکره پس از ترور سردار سلیمانی مفهومی ندارد

ایسنا/همدان مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه آمریکا در ترور سردار سلیمانی حماقت بسیار بزرگی کرد، گفت: با شهادت سردار سلیمانی وحدت موجود در کشور عمق پیدا کرد.

طیب فریادرس در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اصلی‌‎ترین علت محبوبیت سردار سلیمانی اخلاص او بوده است، اظهار کرد: روحیه مخلصانه و برای رضای خدا کار کردن و سرباز ولایت بودن از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود که موجب محبوبیت وی در بین مردم شده بود.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی خود را وقف دفاع از خاک کشور و آرمان های انقلاب اسلامی کرد، افزود: تواضع و عطوفت، در کنار ویژگی اقتدار، سلحشوری و ولایی بودن و در خط امام و انقلاب بودن از دلایلی است که باعث شد سردار سلیمانی در چشم مردم بزرگ شود.

با شهادت سردار سلیمانی وحدت عمق پیدا کرد

وی درباره تأثیر شهادت سردار سلیمانی در ایجاد همبستگی، تأکید کرد: قطع به یقین آمریکا در ترور سردار سلیمانی حماقت بسیار بزرگی کرد چرا که در حیطه انقلاب اسلامی همبستگی که امروز مشاهده می‌کنیم، شاید از ابتدای انقلاب در این سطح نبود به طوریکه تشییع این شهید شاید با تشییع امام راحل(ره) در سال ۶۸ برابری کند و حتی در مراسمات ملی هم این میزان از حضور مردم را نداشته‌ایم که این نشان هنده عمق وفاداری مردم به آرمان های انقلاب اسلامی است.

فریادرس با تأکید بر اینکه با شهادت سردار سلیمانی وحدت عمق پیدا کرد، یادآور شد: امروز وقتی می‌بینیم مردم تهران از ساعت شش صبح در خیابان‌ها حضور یافتند، به مقام این شهید غبطه می‌خوریم بنابراین وحدتی که در کشور وجود داشت امروز عمق پیدا کرد به‌طوریکه وحدت در بین مردم، مسئولان و جناح‌های سیاسی مختلف بیش از پیش شده است.

تصویب خروج آمریکا از عراق از برکت شهادت سردار سلیمانی است

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان خاطرنشان کرد: در فضای بین‌الملل هم شاهدیم که آمریکا و صعودی‌ها و اسرائیل ماه‌ها تلاش می‌کنند که فضای مقاومت را در کشورهای عراق، لبنان و کشورهای همسو با محور مقاومت متشنج نشان دهند و بر مطالبات به حق مردم سوار شوند و محور مقاومت را متشنج کنند اما این حماقت آمریکا باعث شد این برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری هایشان به باد فنا رود.

وی اظهار کرد: محور مقاومت، همسو با انقلاب اسلامی روز به روز در فضای مردمی منسجم تر می‌شود و تصویب خروج آمریکا از عراق خواسته‌ای بود که شاید در فضای چند ماه قبل این کشور به ذهن‌ ما نمی‌رسید که صورت بگیرد اما به برکت شهادت سردار سلیمانی این موضوع به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه انتقام محور مقاومت از آمریکا انتقام سختی خواهد بود، بیان کرد: البته بیرون کردن آمریکا صرفاً به تصویب نیست اما ضرباتی از محور مقاومت دریافت خواهد کرد و ما منتظر این انتقام هستیم.

منافع فردی علت اصلی دستور ترامپ در شهادت سردارسلیمانی

فریادرس درباره دلایل ورود مستقیم ترامپ در شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: ترامپ حتی به فکر منافع کشورش نیست بلکه بیشتر به فکر منافع فردی خودش است. ترامپ حتی مثل یک رئیس جمهور آمریکا عمل نمی‌کند بلکه مانند دیکتاتوری است که خواسته خود را به منافع ملی ترجیح می‌دهد.

وی تأکید کرد: اصلی‌ترین دلایل این کار ترامپ در به شهادت رساندن سردار سلیمانی موضوعات استیضاح او و شکست در کره شمالی و ایران بود که باعث شد انتهار کند چرا که اگر اقدام این چنینی نمی کرد، شکست در ریاست جمهوری برایش قطعی بود. او تصور کرد با زدن مهره اصلی مقاومت در منطقه می‌تواند کاری کند که ایران را تسلیم کند در صورتی که جواب عکس داد.

در فضای کنونی امکان مذاکره اصلا وجود ندارد

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه حرف از مذاکره در شرایطی که یک مقام رسمی نظامی کشور ترور می‌شود، مفهومی ندارد، یادآور شد: قبل از شهادت سردار سلیمانی هم با توجه به خیانت هایی که در برجام داشتند، مذاکره مفهومی نداشت.

وی با تأکید بر اینکه در فضای کنونی امکان مذاکره اصلا وجود ندارد، بیان کرد: هیچ کشور عاقلی وقتی ضربه‌ای این چنینی دریافت کرده، وارد مذاکره نمی‌شود چرا که مذاکره این را ثابت می‌کند که ما در موضع ضعف هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha