• چهارشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98102519660
  • منبع : بوشهر

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر:

بانک توسعه تعاون با هدف انتفاع ایجاد نشده است

بانک توسعه تعاون با هدف انتفاع ایجاد نشده است

ایسنا/بوشهر مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر عنوان کرد: بانک توسعه تعاون با هدف انتفاع ایجاد نشده و از مأموریت‌های اصلی این بانک بالا بردن شاخص‌های اجتماعی در جامعه است.

سید مجتبی حسینی در گفت و گو با ایسنا افزود: بانک توسعه تعاون به‌ عنوان بانکی توسعه‌ای که با هدف انتفاع ایجاد نشده، بهبود شاخص‌های اجتماعی در جامعه را از اولویت‌های اصلی خود می‌داند.

وی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌ عنوان یک بانک تخصصی و بخش تعاون نیز با هدف توسعه این بخش تأسیس‌ شده است. 

این مسئول تصریح کرد: کمک به بهبود شاخص‌های اجتماعی از جمله زمینه‌سازی برای ایجاد، حفظ و توسعه اشتغال و کمک به کاهش فقر در جامعه از جمله مأموریت‌های اصلی و بسیار مهم بانک توسعه تعاون به شمار می‌آید.

حسینی با اشاره به اینکه بانک‌های توسعه‌ای در راستای سیاست‌های توسعه‌ای دولت حرکت می کنند، افزود: در حال حاضر با توجه به فشارهایی که بر دولت وجود دارد امکان حمایت‌های دولتی از بانک بسیار محدود است و بانک توسعه تعاون باید در کنار تعاونی‌ها و اتحادیه ها و با تعامل و همکاری دوجانبه به موفقیت های لازم دست پیدا کند.

وی بیان کرد: بانک توسعه تعاون استان بوشهر با تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در تمامی شهرستان های ده گانه و در راستای ارائه خدمات قابل‌قبول جهت شرکت های تعاونی و اتحادیه ها و مجامع امور صنفی اقدام و از انعقاد تفاهم نامه مشترک با همه شرکت ها در راستای گسترش خدمات و ارائه تسهیلات به اعضای آنها در سراسر استان استقبال می کند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر با اشاره به طرح‌های ملی که بانک توسعه تعاون از طرف دستگاه‌های حاکمیتی به‌ عنوان بانک عامل در آنها شرکت دارد و همچنین تفاهم‌نامه‌های ملی در این خصوص افزود: طرح اشتغال پایدار و روستایی، بند الف تبصره 18 و خرید تضمینی گندم از جمله پروژه‌هایی است که دولت، بانک توسعه تعاون را به‌ عنوان بانک عامل، در آنها شرکت داده و انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت آبفا و راه‌آهن جمهوری اسلامی نیز از جمله تفاهم‌نامه‌های ملی است که بانک توسعه تعاون تاکنون منعقد کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha