• یکشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98102922191

ارشد نظامی آجا در گلستان: از بین رفتن هژمونی آمریکایی جدی است

ارشد نظامی آجا در گلستان: از بین رفتن هژمونی آمریکایی جدی است

ایسنا/گلستان ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: آنانی که آمریکا را هژمون مدرن و نماد قدرت برتر دنیا می‌دانند، سخت در اشتباه‌اند. این افراد باید ظهور بحران‌های متعدد در درون ایالات‌متحده که گویای بحران مدرنیته و مخصوص مدرنیته است را درک، کشف و تحلیل کنند که آمریکا در جهان چندقطبی در مدیریت مسائل داخلی خود نیز ناتوان است چه برسد به مدیریت جهان.

امیر سرتیپ ۲ محمدعلی سعید عسکری در جمع فرماندهان تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان بابیان اینکه بحران در جامعه آمریکا و از میان رفتن هژمونی آمریکایی جدی است، اظهار کرد: سیاست آمریکا در تسخیر و سلطه بر کشورهای مورد هدف بر اساس سیاست فریب، جاسوسی، تطمیع و تحقیر است که بعد از تخلیه اطلاعاتی و آگاهی بر خلع سلاح، برای اشغال اقدام می‌کند؛ در غیر این صورت آمریکا جرات جسارت به کشور دیگری را ندارد.

وی افزود: برای نمونه شما حمله مستقیم ایران به پایگاه آمریکا را مشاهده کردید که ترامپ اعلام کرد همه چی خوب است و مشکلی به وجود نیامده است.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان خاطرنشان کرد: آمریکا در عرصه اقتصادی و سیاسی، فرهنگی در حال انزوا و نزول است و این نکته را فرماندهان و رهبران آمریکا نیز پذیرفته‌اند.

سعید عسکر گفت: با ظهور جریان ضد استعمارگری‌ها در دنیا علیه آمریکا و قدرتمندی هسته‌های مقاومت در غرب آسیا، انشاءالله در آینده شاهد خروج آمریکایی‌ها از منطقه خواهیم بود.

بر اساس اعلام تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان، ارشد نظامی آجا در استان گلستان تاکید کرد: همه باید بدانیم که نباید به القائات و جنگ روانی دولت‌مداران آمریکا توجه کنیم و از هدف اصلی خودمان غافل شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha