• جمعه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 98111813150
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

با هدف محرومیت‌زدایی؛

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد علوی و استانداری خراسان جنوبی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد علوی و استانداری خراسان جنوبی امضا شد

ایسنا/خراسان جنوبی با حضور مسئولان کشوری و استانی، تفاهم‌نامه‌ای در راستای محرومیت‌زدایی از شهرستان درمیان بین استانداری خراسان جنوبی و بنیاد علوی منعقد شد.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی، امروز جمعه ۱۸ بهمن، در پایان سفر رئیس بنیاد مستضعفان به خراسان جنوبی و در زمان انعقاد تفاهم‌نامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندین پروژه مهم که از چند سال قبل توسط بنیاد علوی در استان آغاز شده بود، امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: پنج مدرسه در پنج شهرستان با ۲۷ کلاس درس با اعتبار ۶۶ هزار میلیارد ریال و همچنین پنج زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی جمعا با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ تومان سرمایه گذاری افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که از سال گذشته به طور جدی دنبال شده توسعه استان با تمرکز بر مناطق کم برخوردار است.

معتمدیان بیان کرد: با توجه ویژه رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد علوی، مقرر است بنیاد علوی به شهرستان درمیان به عنوان یکی از شهرستان‌های مرزی و کمتر برخوردار در راستای توسعه این منطقه در کنار دولت کمک کنند.

وی افزود: امضای تفاهم نامه در راستای کمک به زیرساخت ها و اقدامات عمرانی و در راستای فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال با هدف تثبیت جمعیت در مناطق مرزی و روستاها انجام می‌گیرد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: این اقدامات در بازه زمانی سه ساله براساس برنامه ریزی و اقدامات کارشناسی شده صورت خواهد گرفت.

معتمدیان یادآور شد: امبدواریم با استفاده از تمام توان و با بهره‌گیری از ظرفیت های استانی و حمایت‌های ملی و حمایت بنیاد مستضعفان و اتمام عملیات اجرایی توسط بنیاد علوی شاهد پیشرفت و آبادانی در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha