• یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98112014376
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر در میامی

سوق دادن 20 درصد اعتبارات رونق تولید به تنها شهرستان محروم استان سمنان

سوق دادن 20 درصد اعتبارات رونق تولید  به تنها شهرستان محروم استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از سوق دادن حداقل 20 درصد اعتبارات رونق تولید و ستاد تسهیل استان به شهرستان میامی که در لیست 31 شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور قرار گرفته خبر داد.

علیرضا آشناگر همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در آیین آغاز عملیات آجرایی هتل جهانگردی سه ستاره میامی اظهار کرد: استانداری سمنان جدا از اعتبارات استانی و ملی یک پنجم اعتبارات ستاد رونق تولید را با هدف کمک به توسعه شهرستان میامی به این شهرستان اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این مهم به تصویب  شورای برنامه ریزی استان رسیده افزود: از اینکه در میامی پروژه های گردشگری به انجام می رسد ، خوشحالم و امیدوارم زیرساخت‌هایی از این دست بیش از اینها در شهرستان میامی استقرار بیابد.

آشناگر به موقعیت جغرافیایی ممتاز میامی اشاره کرد و گفت : شهرستان میامی با توجه به وضعیت جغرافیایی خود ، می تواند سهم بسزایی در میزبانی از زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام داشته باشد.

استاندار سمنان با اشاره به قرار گرفتن شهرستان میامی در لیست ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور خاطرنشان کرد : در جلسه شورای برنامه ریزی استان ، علاوه بر اعتبارات معمول شهرستانی، بیست درصد از اعتبارات رونق تولید و ستاد تسهیل نیز به این شهرستان اختصاص یافته است

عالی‌ترین مقام اجرایی استان با اعلام حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری در استان سمنان ، اظهار امیدواری کرد که سرمایه‌گذار این پروژه ضمن عمل به کلیه تعهدات خود ، در موعد مقرر نسبت به افتتاح و بهره برداری از این طرح اقدام کند.

به گزارش ایسنا-هتل جهانگردی سه ستاره و تالار پذیرایی شهرستان میامی در زمینی به وعت یک هزار و 100 متر مربع و با ظرفیت اقامتی بیش از 150 نفر احداث می‌شود.

حجم سرمایه‌گذاری برآوردشده برای این پروژه که زمینه اشتغال 45 نفر را فراهم می‌کند بالغ بر 36 میلیارد تومان اعلام شده است.

همچنین پیش از این آیین مرکز آموزشی ۶ کلاسه ۲۲ بهمن میامی با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۶۶۶ و زیر بنای ۱۰۷۱ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی  ساخته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha