• چهارشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98122821453

به علت شیوع کرونا اتفاق افتاد:

محدودیت خدمات اقامتی به تنها دو واحد در یزد

محدودیت خدمات اقامتی به تنها دو واحد در یزد

ایسنا/یزد مسئول هسته چین در ایران از تجمیع گردشگران خارجی یزد در دو اقامتگاه استان و ایجاد شرایط مناسب برای آنها خبر داد و این اقدام را در راستای مهار تبلیغات سوء علیه مهمان‎نوازی ایرانیان در شرایط بحران کرونا اعلام کرد.

«احمدرضا موحد» در حاشیه بازدید از محل اقامت گردشگران خارجی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تجمیع گردشگران خارجی در دو اقامتگاه یزد، اظهار کرد: این مهمانان خارجی که از یک ماه گذشته به ایران سفر کرده و در یزد اقامت داشتند، به دلیل محدودیت‌های پرواز و مسئله کرونا ناچار به ماندن در یزد شدند لذا اداره کل میراث فرهنگی استان، همه این مهمانان را در دو اقامتگاه متمرکز کرده تا خدمات را به بهترین شکل و کمترین هزینه تا زمان امکان بازگشت، به آن‌ها ارائه دهد.

وی عمده ملیت این گردشگران را فرانسوی، کویتی و چینی اعلام کرد و گفت: متاسفانه برخورد برخی از مردم در شهرهای دیگر کشور با این گردشگران به علت بحران کرونا، نامساعد بوده اما در یزد این گردشگران از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند و برای این که کمتر از محل اقامت خارج شوند، هر نوع امکانات حتی نیاز به پزشک در محل اقامت نیز برطرف می‌شود.

مسئول هسته چین در ایران از توزیع ماسک و تجهیزات ارسال شده از کشور چین بین این گردشگران یاد کرد و گفت: این مرسولات که به واسطه رابطه هسته چین با اپراتورهای کشور چین فرستاده شدند، در اختیار مهمانان خارجی هم قرار داده شده است تا در این شرایط دچار کمترین آسیب و ناراحتی نشده و بازتاب بدی برای کشورمان به ویژه در زمینه مهمان نوازی ایرانیان نداشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha