• چهارشنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99011306489

رییس دادگستری بافت:

۶۲ درصد زندانیان بافت به مرخصی رفته اند/بند نسوان تعطیل شد

۶۲ درصد زندانیان بافت به مرخصی رفته اند/بند نسوان تعطیل شد

ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان بافت گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حسب بخش نامه ریاست قوه قضاییه؛ به ۶۲ درصد زندانیان مرخصی اعطا شده است.

"سجاد علیدادی سلیمانی" صبح امروز در بازدید بندهای مختلف زندان شهرستان بافت به همراه فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان گفت:در حال حاضر بند نسوان زندان بافت تعطیل شده است و حتی یک مورد خانم نیز در زندان به سر نمی برد.

وی با اشاره به اینکه تمامی زندانیان بافت در سلامت کامل به سر می برند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با مرکز بهداشت و درمان شهرستان به صورت مستمر کارشناسان بهداشتی در زندان حاضر می شوند و ضمن آگاه سازی زندانیان به وضعیت سلامت زندانیان رسیدگی می نمایند.

علیدادی سلیمانی به زیرساخت های خوب الکترونیکی در دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود: مقرر شده است تا پایان ویروس کرونا هیچ زندانی از زندان به مراجع قضایی اعزام نشود و دادگاه ها به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شوند.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی برای زندانیان و خانواده های آنها وجود ندارد و فعلا مرخصی زندانیان تا پایان فرودین ماه تمدید خواهد شد بیان کرد: بخش های مختلف زندان به صورت مستمر ضدعفونی می شود و به میزان لازم ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در اختیار زندانیان و پرسنل زندان قرار داده شده است و تاپایان شیوع این ویروس منحوس ملاقات های حضوری زندانیان لغو شده است .

رییس دادگستری شهرستان بافت گفت: در صورت ورود زندانی جدید وی به مدت ۱۴روز در یک محل جداگانه در قرنطینه نگهداری خواهد شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha