• چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99020302564
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

تهیه و توزیع بیش از ۳۱ هزار بسته معیشتی در خمینی‌شهر

تهیه و توزیع بیش از ۳۱ هزار بسته معیشتی در خمینی‌شهر

ایسنا/اصفهان فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: از مردم و دستگاه ها می خواهیم که همچنان نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال ویروس به طور کامل قطع شود.

محمود مسلم زاده، امروز (چهارشنبه-سوم اردیبهشت)، در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۹ گفت: در سال گذشته برنامه های شهرستان را در جهت پیشبرد شعار رونق تولید اجرایی کردیم. امسال نیز با الگو قرار دادن منویات مقام معظم رهبری با انرژی دوچندان در جهت تحقق شعار سال گام برمی داریم.

وی خطاب به روسای دستگاه ها، افزود: دستگاه ها تکریم ارباب رجوع، میز خدمت و حضور بین مردم  را در صدر برنامه های خود قرار دهند. افزایش تولید و حمایت از واحدهای تولید کننده یکی از برنامه های مهم دیگر است تا نرخ بیکاری کاهش یابد.

به گزارش ایسنا، فرماندار خمینی شهر در مورد ویروسکرونا، گفت: دو ماه پیش برنامه ریزی هایی را در حوزه پیشگیری و مقابله انجام دادیم. با ورود شهرستان به شرایط ویژه و قرمز برنامه ریزی ها نیز در آن جهت تغییر کرد.

مسلم زاده گفت: در شرایط پساکرونا مشکلات دیگری به وجود می آید. در حال حاضر مسائل اقتصادی نیز مطرح است و برخی خانوارها با مشکلات اقتصادی روبرو شدند. برای مثال برخی مشاغل مثل گلخانه ها ضربات مالی زیادی خورده اند. درخواست های شهرستان به استان نیز مکاتبه شده تا تسهیلات ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شود.

وی از وجود بیش از ۱۵ کارگاه تولید ماسک در خمینی شهر خبر داد و افزود: طرح مواسات مومنانه کمک و همکاری همه را می طلبد. توزیع ۳۱۵۰۰ سبد کالا بین خانوارها اقدام ارزشمندی است که ۱۰۰۰ سبد آن به استان چهارمحال و بختیاری و کوهرنگ ارسال شده است.

مسلم زاده با بیان اینکه شرایط شهرستان خمینی شهر همچنان قرمز است، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت و بندگی است و مردم برای کاهش بیماری در این ماه دعا کنند. تعطیلی مساجد نیز برای جلوگیری از انتشار ویروس و سلامتی شهروندان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha