• یکشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99022819984
  • منبع : نمایندگی قزوین

پیش‌بینی وضع هوای قزوین در روزهای آینده

پیش‌بینی وضع هوای قزوین در روزهای آینده

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه پدیده غالب برای امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی است، گفت: از فردا تا چهارشنبه به دلیل گذر متناوب امواج تراز میانی جو در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

مهدی آخوندی، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه وضعیت آسمان صاف تا کمی ابری و در نیمه شمالی ابری خواهد بود؛ پدیده غالب در برای امروز وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی و در ارتفاعات شمالی استان پدیده مه و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از فردا تا چهارشنبه به‌دلیل گذر متناوب امواج تراز میانی جو در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود؛ شایان ذکر است که شدت بارش‌ها برای سه‌شنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز دوشنبه وضعیت آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با افزایش ابر خواهد بود پدیده غالب برای این روز در ارتفاعات شمالی مه صبحگاهی، گاهی وزش باد، اوایل و اواخر وقت رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

آخوندی تصریح کرد: برای روز سه‌شنبه وضعیت جوی استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید همراه با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: برای روز چهارشنبه نیز وضعیت جوی استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود و در پاره‌ای از مناطق رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با آوج با ۹ و رازمیان با ۳۰ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند؛ دمای شهر قزوین نیز بین ۱۴ و ۲۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha