• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99031207066
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده رزن خبر داد

نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان ولیعصر(عج) رزن

نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان ولیعصر(عج) رزن

ایسنا/همدان نماینده مردم شهرستان رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی از نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان رزن خبر داد.

حسن لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیمارستان شهرستان رزن که در سال ۵۸ احداث شده، عملاً مستهلک شده و فاقد سیستم عکسبرداری و رادیولوژی بود، اظهار کرد: از سال ۹۵ پیگیری های ما برای مستقر کردن دستگاه سی‌تی‌اسکن آغاز شد.

وی افزود: با توجه به نیازی که به تأمین اعتبار داشتیم، یکی از خیرین شهرستان ساختمان سی‌تی‌اسکن و دیالیز را با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان تکمیل کرد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داد.

نماینده مردم شهرستان رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی برای استقرار دستگاه سی‌تی‌اسکن نیاز به مجوز کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت داشتیم و با دستور وزارتخانه پس از شش ماه مجوز خرید دستگاه در سال ۹۶ صادر شد.

لطفی ادامه داد: با پیگیری هایی که انجام دادیم، به علت تحریم ها و بعضی از مسائل که وزارت بهداشت با آن مواجه بود، موفق نشدیم دستگاه های استاندارد و مورد قبول وزارت بهداشت را تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته قرار شد ۲۰ درصد از هزینه دستگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان به حساب وزارت بهداشت واریز شود و وزارت بهداشت هم ۸۰ درصد را تأمین کند که با مشکلاتی که پیش آمد، این عمل محقق نشد.

لطفی بیان کرد: در نهایت بخشنامه وزارت بهداشت تغییر کرد و قرار شد ۵۰ درصد هزینه را دانشگاه علوم پزشکی همدان بپذیرد و ۵۰ درصد آن را وزارت بهداشت متقبل شود و دستور خرید دستگاه صادر شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در خانه ملت یادآور شد: قرار بر این شد که در کمتر از سه ماه دستگاه خریداری شود و امروز با وجود سه سال پیگیری و زحمتی که عزیزان کشیدند، دستگاه وارد شهرستان شد و نصب آن انجام گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۱۲ ۱۶:۵۶

باسلام ، از عزیزانی که در این کار خداپسندانه زحمت کشیده‌اند تشکر و قدردانی می‌شود، خداوند یار و یاوران آنها باشد