• پنجشنبه / ۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99040504167
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس:

مردم به دنبال شفافیت مالی در دستگاه‌های اجرایی هستند

مردم به دنبال شفافیت مالی در دستگاه‌های اجرایی هستند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به دنبال شفافیت مالی و درآمدهای دستگاه‌های اجرایی هستند و مردم باید نسبت به تصمیات در حوزه توزیع اعتبارات و امکانات آگاه باشند.

حسین بامیری پنجم تیرماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه مردم در طول 40 سال گذشته انواع مشکلات و تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، اظهار کرد: مردم همواره در تمامی برهه‌ها با مسئولان همراهی کرده‌اند، اما مردم به هیچ عنوان تبعیض، فساد و بی‌عدالتی را قبول نمی‌کنند.

وی اصلاح بودجه‌ریزی را از مطالبات اصلی مردم از مسئولان عنوان کرد و افزود: مردم به دنبال شفافیت مالی و درآمدهای دستگاه‌های اجرایی هستند و باید نسبت به تصمیات در حوزه توزیع اعتبارات و امکانات آگاه باشند.

بامیری با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، اشتغال باتوجه به ظرفیت‌های هر منطقه باید مدنظر قرار بگیرد، تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از شهرستان‌ها از جمله لردگان طرح‌های مطالعاتی برای استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و آبی تعریف نشده است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملکرد مدیران آب و کشاورزی در شهرستان لردگان و خانمیرزا بسیار ضعیف است، در صورتی که در شهرستان لردگان مشکل برداشت آب مانند سایر نقاط استان وجود ندارد اما متاسفانه هدررفت آب در بخش کشاورزی بسیار بالا است و بسیاری از مناطق نیز با تأمین آب شرب مواجه هستند.

وی در خصوص پروژه جاده چهارخطه شهرکرد- بروجن به لردگان، یادآور شد: اجرای این پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اما متاسفانه شنیده می‌شود اعتبارات این پروژه به طور کامل جذب نشده و در حال برگشت است.

بامیری با بیان اینکه طولانی‌ترین راه‌های شوسه در شهرستان لردگان وجود دارد، عنوان کرد: ضریب محرومیت در این شهرستان بسیار بالا است، نیاز است به بحث رفع محرومیت این شهرستان در قالب طرح توسعه همه‌جانبه 31 شهرستان کمتر توسعه‌یافته در کشور توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی بر اجرای پروژه آزاد راه لردگان به ایذه نیز تأکید خاطرنشان کرد: احداث این آزادراه می‌تواند تلفات انسانی حوادث رانندگی را کاهش دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha