ایمان غنی زاده با تاکید بر ضرورت رفع برخی ایرادات ونواقصات باقیمانده مسیر اتوبوسهای تندرو، اظهار کرد: با توجه به وجود برخی ایرادات در سیم بکسلهای جداکننده مسیرها، تخریب جداول، قرنیزها و حفاظها بهخصوص در ورودی و خروجیها و نیز ایرادات نردهها و... لازم است تا اقدامات لازم برای رفع این مشکلات توسط مناطق دهگانه شهرداری انجام شود.
وی با قدردانی از زحمات معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و شهرداران محترم مناطق دهگانه در کفسازی و آسفالت ایستگاههای مسیر تندرو (BRT)، گفت: هم اکنون مشکل زیرسازی ایستگاههای مسیر تندرو در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته و انتظار داریم با همکاری مناطق دهگانه شهرداری، موضوع نگهداری و تعمیرات( نت) برای مدیریت هزینه در اولویت کاری قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در ادامه تاکید کرد: نگهداری تاسیسات و ابنیه مسیر BRT و رفع معایب بیش از پیش مورد توجه مستمر قرار گیرد.
به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، وی گفت: امیدواریم با همکاری شهروندان و دستگاههای ذیربط، در نگهداری و تعمیرات امور در این مسیر منحصر بفرد تلاش کنیم.
انتهای پیام
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه مطرح کرد
فعالیت حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در تبریز
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به فعالیت نزدیک به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در مسیر تندرو، گفت: روزانه نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از خدمات این اتوبوسها استفاده میکنند که نقش موثری در کاهش بار ترافیکی و... دارد.
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات