• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99051612099
  • خبرنگار : 50006

توزیع 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه در اهر

توزیع 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان، 1200 بسته حمایتی در قالب رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه در مرحله اول دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) در شهرستان اهر توزیع شد.

امام جمعه اهر در این مراسم، رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه را نهضت احسان برشمرد و گفت: این شهرستان از موفق‌ترین شهرستان‌ها در برگزاری مراحل مختلف رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه بوده است.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده افزود: همه باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با وحدت، همدلی و روحیه جهادی در این روزهای کرونایی از اقشار آسیب دیده حمایت کنیم و با اجرای این گونه رزمایش‌ها و کمک‌های مومنانه می‌توان گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان را حل کرد.

وی در پایان از سپاهیان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و خیرین که در جمع آوری و توزیع بسته‌های حمایتی در این رزمایش همکاری داشته و همچنین از اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای این روزها، قدردانی کرد و گفت: امید است هرچه سریع‌تر شاهد نابودی بیماری کرونا و همچنین شکست توطئه‌های دشمنان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم گفت: در این رزمایش، 1200 بسته حمایتی به ارزش بیش از 250 میلیون تومان در قالب رزمایش مواسات و کمک‌ مؤمنانه در مرحله اول دهه امامت و ولایت (عید قربان تا غدیر) در بین محرومان و افرادی که از بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند، توزیع شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار موسی صفی همچنین از آماده سازی و توزیع 1000 بسته گوشت قربانی توسط بسیجیان در عید غدیر خم بین نیازمندان و محرومان شهرستان اهر خبر داد.

وی افزود: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه(تداوم احسان و تعاون) طی سه مرحله در مناسبت‌های دهه‌ی امامت و ولایت، دهه‌ی اول محرم و دهه‌ی آخر ماه صفر «اربعین تا رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع)» در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha