• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99051612309
  • خبرنگار : 50378

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تشریح کرد

ویژه‌برنامه‌های «شمیم ولایت» در حرم رضوی

ویژه‌برنامه‌های «شمیم ولایت» در حرم رضوی

ایسنا/خراسان رضوی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه‌برنامه‌های «شمیم ولایت» در دهه ولایت، هر شب با اجرای برنامه‌های متنوع در صحن جامع رضوی میزبان زائران است. 

حجت‌الاسلام‌ حجت گنابادی‌نژاد با تاکید بر این که اجرای برنامه‌ها کاملا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: برنامه‌های دهه ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) با عنوان «شمیم ولایت» همزمان با عید قربان آغاز شده و تا شامگاه عید غدیر ادامه خواهد داشت. در این روزها که مزین به نام دهه ولایت است، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی، راشد یزدی، محمدجواد نظافت، حامد کاشانی، علیرضا پناهیان و آیت‌الله سیداحمد خاتمی با موضوع «غدیر و ولایت» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی در مورد ویژه برنامه‌های صحن جامع رضوی گفت: برنامه‎های صحن جامع رضوی که طبق پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای هفته آغاز شده، در دو بخش قبل و بعد از نماز دایر است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مطرح کرد: در بخش اول مراسم شمیم ولایت افزون بر سخنرانی و اجرای تواشیح، مداحان به سرودخوانی خواهند پرداخت و در بخش دوم برنامه سخنرانی گفت‌وگومحور به همراه شب شعر، اجرای مسابقه و نمایش آیینی و پخش کلیپ را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام‌ گنابادی‌نژاد بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آقایان محمدجواد غفورزاده، سید هاشم وفایی، مهدی فرامرزی، محمد بقایی، محمدجواد خراشادی‌زاده، سید رضا یعقوبی ‌آل، سید حسین سیدی، سید روح‌الله مؤید، سید حمیدرضا برقعی و علیرضا خاکسار در برنامه‌های شب ‌شعر در مدح مولا امیرالمؤمنین و واقعه غدیر به شعرخوانی می‌پردازند.

وی در خصوص قرائت ادعیه در حرم رضوی عنوان کرد: در این هفته دعای توسل با نوای سید مهدی رضایی و دعا کمیل یا نوای امیر عارف و ندبه با صدای سید ناصر کهربایی قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ گنابادی‌نژاد عنوان کرد: برنامه تبلیغ چهره به چهره هم‌اکنون به ‌صورت گسترده و با رعایت پروتکل‌ها در عموم صحن‌ها در حال اجراست و کارشناسان دینی پاسخگوی سؤالات شرعی، اعتقادی، مشاوره‌ای و قرآنی زائران هستند.

بر اساس گزارش آستان‎نیوز، وی خاطرنشان کرد: مخاطبان خارج از حرم می‌توانند کلیه برنامه‌های حرم مطهر رضوی را از طریق درگاه اینترنتی رضوی تی وی دنبال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha