• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99052720318
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

آزادگان الماس‌های گرانبهایی هستند/ نقش مسئولین و خیرین در ایجاد اشتغال و تسهیل ازدواج

آزادگان الماس‌های گرانبهایی هستند/ نقش مسئولین و خیرین در ایجاد اشتغال و تسهیل ازدواج

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: آزادگان الماس‌های گرانبهایی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد شاهرخی در دیدار آزادگان که امروز ۲۷ مردادماه صورت گرفت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از اینکه نمی‌توانیم جلسات متعدد و طولانی‌تری با آزادگان سرافرازمان داشته باشیم، حقیقتاً ضرر بزرگی متوجه مدیران و مسئولین هست. شما الماس‌های گرانبهایی هستید که ارزش و منزلت شما محفوظ است و روزبه‌روز افزون‌تر می‌شود.

وی ضمن اشاره به داستان‌های اسارت و محتواهایی که بر اساس این روایات نوشته یا ساخته شده، تصریح کرد: آشنایی و معرفت با آنچه که در این اسارت رخ داده است این چیزی نیست که بتوان به آسانی به عمق آن پی برد. هنرمندان با کمک هنر فاخر، این دریای بیکران مقاومت و ایثار را بر همگان عیان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن اشاره به خباثت نظام سلطه و آمریکای جهانخوار، خاطرنشان کرد: جبهه حق علیه باطل هنوز پابرجاست و این مبارزه هنوز ادامه دارد و با یاری خداوند این مقاومت نیز همچون مقاومت هشت ساله دفاع مقدس، به پیروزی منتها خواهد شد.

شاهرخی ضمن اشاره به نقش مسئولین و خیرین در ایجاد اشتغال و تسهیل ازدواج و مسکن جوانان، افزود: نقش مسئولین و خیرینی که امروزه در راستای حل مشکل جوانان و معیشت مردم قدم برمی‌دارند همانند مبارزه آزادگان در زمان اسارت، اگر کسی در داخل، جبهه ایران را تضعیف کند، خواه به‌وسیله احتکار، رانت‌خواری، گران‌فروشی، کم‌کاری، اشرافی گری و یا خواه به‌وسیله جاسوسی و ایجاد فساد در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... و به‌گونه‌ای عمل کند که امید را در دل‌ها کم و به یاس بدل کند، مثل همان‌هایی هستند که در اردوگاه دشمن با صدام همکاری می‌کردند.

وی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که رنج‌ها و سختی‌هایی که خانواده‌های این اسرا و آزادگان در آن سالیان متحمل شده‌اند، حقیقتاً کمتر از رنج و سختی‌هایی که آزادگان به جان کشیدند، نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha