• شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99060100309
  • خبرنگار : 50295

یک مسئول در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد

تعیین تکلیف هنرمندان در نیمه اول شهریورماه

تعیین تکلیف هنرمندان در نیمه اول شهریورماه

ایسنا/زنجان مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت ثبت‌نام در سامانه کارا تمدید شده‌ است.

مرتضی بهمنی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه هنرمندانی که فیش بیمه دریافت کرده و خود حق بیمه‌شان را پرداخت کرده‌اند ولی مبلغی از طرف صندوق اعتباری هنر به حساب آن‌ها واریز نشده ‌است، اظهار کرد: هنرمندان باید پرینت حساب تیر و مرداد خود به صندوق اعتباری هنر را تحویل دهند تا بعد از پی‌گیری‌ها مبلغ واریزی فروردین و اردیبهشت به حساب‌شان واریز شود.

وی در رابطه با ادعای هنرمندان مبنی بر اینکه فیش دریافت کرده‌اند ولی مبلغی به حساب‌شان واریز نشده ‌است، افزود: هنرمندانی که فیش دریافت کرده‌اند ولی مبلغی به حساب آن‌ها واریز نشده ‌است، در اعلام اطلاعات بانکی اشتباهی رخ داده‌ است که با اصلاح آن و اطلاع به صندوق، مبالغ به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: تا پایان نیمه اول شهریورماه نیز حق بیمه خردادماه واریز شده و هنرمندان بعد از ۱۵ شهریورماه می‌توانند نسبت با واریز حق بیمه سه ماه تابستان خود اقدام کنند.

بهمنی با اشاره به تمدید رایگاه سه ماه بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر برای هنرمندان، ادامه داد: همچنین در رابطه با پرداخت هزینه هنرمندانی که بیمه تکمیلی داشته و بنا به انجام خدمات پزشکی فاکتور دارند در نیمه اول شهریورماه تعیین و تکلیف خواهد شد.

در ادامه، مسئول صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تمدید ثبت‌نام در سامانه کارا تا ۱۵ شهریورماه، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در این سامانه نیز تا ۱۵ شهریور تمدید شده و هنرمندان آسیب دیده از کرونا که دچار ضرر و زیان شده‌اند می‌توانند به میزان ۶ تا ۱۲ میلیون وام دریافت کنند.

وی در رابطه با اشاره به سامانه ایوا بانک‌ ملی برای دریافت وام، خاطرنشان کرد: هنرمندان بعد از ثبت‌نام در سامانه کارا با مراجعه به سامانه ایوا بانک ملی می‌توانند به‌صورت الکترونیکی و بدون مراجعه به بانک جهت دریافت وام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha