• یکشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99063022363
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در هرمزگان

برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس، در سراسر حوزه سپاه و بسیج استان خبرداد.

سردار اباذر سالاری روز گذشته(۲۹ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: امسال مراسم دفاع مقدس به علت مشکلات ناشی از ویروس کرونا با محدودیت‌های همراه است، ولی با برنامه ریزی‌های انجام شده از شور و حال این هفته کاسته نخواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، جانبازان، رزمندان و فرماندهان جبهه و جنگ در ارتباط ویدئو کنفرانس با رهبر معظم انقلاب از فرمایشات ایشان بهره مند می‌شوند.

سالاری حضور گروه‌های رزمی در شهرهای مختلف را به منظور یاداوری حضور منسجم رزمندگان در رزوهای آغازین دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها این هفته دانست و عنوان کرد: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، بیش از ۴۰ طرح سازندگی با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی شامل ساخت منازل محرومان، ساخت مدرسه و حوزه عام المنفعه به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: رفع محرومیت آب شرب و کشاورزی در مناطق محروم استان از اهداف مهم سپاه است و با این کار زمینه برای اشتغال در مناطق محرم فراهم می‌شود.

 سالاری اظهار کرد: اعزام گروه‌های جهادی در قالب‌های گروه‌های عمرانی و پزشکی به مناطق محروم با اولویت مناطق آسیب دیده از سیل پارسال، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی همچون جشنواره استانی فیلم مقاومت، برگزاری برنامه شب شعر دفاع مقدس، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، روایت‌گری یادگاران دفاع مقدس در رده‌های مختلف، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس با نماینده، ولی فقیه در استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته، نمایشگاه‌های فرهنگی در استان برپا می‌شود و در راستای قرارگاه مواسات و همدلی بسته‌های حمایتی به دانش آموزان مناطق محروم شامل لباس مدارس و لوازم تحریر اعطا می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره توجه به شهرستان بشاگرد، هزار دستگاه یخچال میان مردم محروم این شهرستان توزیع می‌شود، تصریح کرد: فضاسازی سطح شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha