• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99071007880
  • خبرنگار : 50188

نماینده مردم رفسنجان در خانه ملت:

شرکت مس سهامی نمایندگان و مدیران سیاسی نیست/ اجازه شبکه سازی در شرکت مس را نمی دهیم

شرکت مس سهامی نمایندگان و مدیران سیاسی نیست/ اجازه شبکه سازی در شرکت مس را نمی دهیم

ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: شرکت ملی مس شرکت سهامی نمایندگان و مدیران سیاسی نیست که هرکسی سهمی بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر "حسین جلالی" در خصوص دیدار جمعی از نمایندگان استان کرمان با سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: در این جلسه مدیر عامل شرکت مس در خصوص طرح های توسعه ای مس گزارشاتی  ارائه داد و در خصوص طرح های آتی مس نیز توضیحات مبسوطی مطرح نمود.

وی موفقیت های بدست آمده در شرکت مس طی  دوره مذکور این موفقیت ها را مرهون زحمات مدیرعامل و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی بدنه کارگری و مهندسی صنعت مس در دوران سخت تحریم ها و جنگ اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه شرکت ملی صنایع مس دچار حواشی از سوی نمایندگانی  شده که بی دلیل و بی جهت بی آنکه مس در حوزه انتخابیه آنان باشد ورود های مداخله جویانه ای دارند و با فشار مدیران را مجبور به عزل و نصب های سیاسی  در این بنگاه اقتصادی می کنند.

جلالی ادامه داد: در صورتی که این رفتارهای غیر انقلابی از سوی این نمایندگان ادامه پیدا کند مجبور می شوم مواضح شدیدتر و با شفاف با مردم صحبت و نهادهای نظارتی رادر جریان بگذارم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همین دخالت‌های افراد طی سنوات گذشته موجب شده کمترین منافعی از این برخورداری الهی  به مردم رفسنجان و انار برسد شرکت ملی مس شرکت سهامی نمایندگان و مدیران سیاسی نیست که هرکسی سهمی بردارد.

جلالی در پایان با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم عده ای به شبکه سازی در شرکت مس بپردازند، تصریح کرد: با هرگونه فسادی مقابله می کنیم و از مدیر عامل شرکت مس هم می خواهیم در مقابل فشارهای مافیای قدرت کوتاه نیاید و با هرگونه فسادی مقابله کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha