• جمعه / ۱۱ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99071107979
  • خبرنگار : 50180

برای خدمت‌رسانی

دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی راهی مناطق محروم کرمانشاه می‌شوند

دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی راهی مناطق محروم کرمانشاه می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه از آغاز اعزام دانش‎آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی به اردوهای جهادی "طلایه داران خدمت در مسیر بهشت" برای خدمت رسانی در مناطق محروم استان خبر داد.

علی صفدری با اشاره به برگزاری طرح اردوی جهادی طلایه داران خدمت ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس کرمانشاه در مناطق محروم استان، اظهار کرد: دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی  با توجه به اینکه امسال  توفیق حضور در حماسه اربعین را نداشتند و از سویی بسیاری از مردم درگیر مشکلات مختلف هستند، تمام یا بخشی از هزینه سفر اربعین خود را صرف مواسات با برادران و خواهران نیازمند خود کردند و به عنوان فعالیت‌های همدلی و مواسات در مناطق محروم حضور می‌یابند و به مردم این مناطق در بازسازی و آماده سازی منازل خود جهت فصل سرما کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموعه انجمن اسلامی تلاش کردیم ساماندهی این دانش‎آموزان را انجام دهیم تا بتوانیم خدمت‎رسانی متمرکز را در روستاهای نیازمند کمک انجام دهیم.

صفدری با بیان اینکه محور فعالیت‌های این گروه های جهادی در مناطق محروم کمک به نیازمندان جهت بازسازی منازل آنها است، یادآور شد: امیدواریم با همت دانش‎آموزان انجمن اسلامی منازلی که در این مناطق نیاز به تعمیر دارند را بازسازی و مرمت کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: امروز( جمعه، یازدهم مهر) اعزام اولین گروه های دانش‎آموزی انجمن اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناطق محروم صورت می گیرد و با همکاری موسسه خشت های مهربانی به فعالیت‌های عمرانی می‌پردازند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به برنامه ریزی برای اعزام  حداقل 100 دانش آموز انجمن اسلامی به مناطق محروم، یادآور شد: در حال حاضر چهار گروه 20 تا 30 نفره  را برای اعزام به مناطق محروم ساماندهی کردیم که به مدت یک تا دو روز به کمک‎رسانی در مناطق محروم مشغول خواهند شد.


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha