• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99072014948
  • خبرنگار : 50355

بی‌احتیاطی در حمل کود حیوانی علت تصادف زنجیره‌ای در نیشابور/ کشته‌های حادثه به ۲ نفر رسید

بی‌احتیاطی در حمل کود حیوانی علت تصادف زنجیره‌ای در نیشابور/ کشته‌های حادثه به ۲ نفر رسید

ایسنا/خراسان رضوی مدیر فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: بی‌احتیاطی در حمل کود حیوانی منجر به تصادف زنجیره‌ای ۸ خودور شد که بر اثر این حادثه ۲ نفر فوت کردند و ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.

امیر جوریان در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بنابر گزارشی که عصر دیروز ۱۹ مهر ماه، حدود ساعت ۱۸ به سامانه ۱۲۵  اعلام شد بلافاصله دو تیم از آتش‌نشانان و نجاتگران سازمان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در پل ۱۷ شهریور نیشابور رخ داد  یک دستگاه کامیون که بار آن کود حیوانی بوده، به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی در حمل بار و با توجه به اینکه کودهای حیوانی  خشک نبوده، با ریختن مقداری از کودها در سطح جاده، جاده به شدت لغزنده شده و منجر به سر خوردن و تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو شد.

جوریان اظهار کرد: پس از ایمن‌سازی محل حادثه، کار رهاسازی مصدومان از جمله رهاسازی راننده پرایدی که زیر یک دستگاه کامیون کمپرسی گیر کرده بود انجام شد که متاسفانه فرد در لحظه تصادف جان باخته بود و چند تن از مصدومان دیگر نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از آن‌ها در بیمارستان جان باخت و حال یکی از مصدومان دیگر نیز وخیم گزارش شده‌ است.

مدیر فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با توجه به اینکه سطح جاده بسیار لغزنده بود، بعد از رهاسازی مصدومان و انتقال خودروها، محل حادثه توسط نیروهای خدماتی شهرداری پاکسازی شده و به منظور اینکه به دلیل بارندگی جاده مجددا لغزنده نشود نیروهای آتش‌نشانی اقدام به شست و شوی جاده کردند و در نهایت ایمنی به جاده بازگشت.

جابر پارسازاده مسئول روابط عمومی اورژاس ۱۱۵ نیشابور نیز در گفت‌گو با ایسنا تصریح کرد: در حادثه تصادف زنجیره‌ای روز گذشته در نیشابور متاسفانه ۲ نفر فوت کردند و ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha