• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99072921815
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

انبارهای کالاهای سلامت‎محور از نظر بهداشتی مورد بازرسی قرار می‌گیرد

انبارهای کالاهای سلامت‎محور از نظر بهداشتی مورد بازرسی قرار می‌گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی در انبارهای سلامت محور الزامی است، گفت: لیست انبارهای سلامت محور برای نظارت‌های بهداشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

اقبال عباسی ۲۹ مهرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه لیست انبارهای سلامت محور باید توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو قرار بگیرد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی از این انبارها بازرسی بهداشتی به عمل آورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سازمان صمت با همکاری فرمانداران و مراکز بهداشت شهرستان لیستی از خودرو و نیروی مورد نیاز برای بازرسی از انبارهای سلامت محور تهیه کند، اولویت در اختصاص نیرو و خودرو با ادارات و ارگان‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، در صورت نیاز از ظرفیت سایر ادارات نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی در انبارهای سلامت محور الزامی است، گفت: اگر در بازرسی‌ها، انباری فاقد مجوزات لازم و محیط نامناسب برای نگهداری این نوع کالا بود، یک مهلت برای اخذ مجوز تعیین شود، اگر در این مهلت معیین شده صاحب انبار ایرادات و اشکالات را رفع نکرد، سپس برای پلمب انبار اقدامات لازم صورت بگیرد.

عباسی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سامانه جامعه انبارداری در چهارمحال و بختیاری از ضروریات است، تصریح کرد: راه‌اندازی این سامانه برای اطلاع از وضعیت دقیق انبارها و رصد کالاها به سرعت توسط سازمان مربوطه پیگیری شود، همچنین تا راه‌اندازی این سامانه نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط نیز می‌توانند نظارت بر انبارها را براساس گزارشات مردمی انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: رصد انبارهای خارج از سیستم ذخیره گندم در شهرها و روستا در دستور قرار بگیرد و انبارهای غیرمجاز به سرعت شناسایی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha