• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99073022802
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

گرانی وسایل به تنیس روی میز ضربه می‌زند/میز تنیس ایرانی تولید کردیم

گرانی وسایل به تنیس روی میز ضربه می‌زند/میز تنیس ایرانی تولید کردیم

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مفتخرم اعلام کنم که با وجود تمام مشکلات، توانستیم میز تنیس روی میز ایرانی تولید کنیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم آن را در سطح استانداردهای جهانی تولید، به تأیید فدراسیون جهانی برسانیم چرا که گرانی تجهیزات، به رشته تنیس روی میز آسیب زده است.

مهرداد علی‌قارداشی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که عصر امروز (چهارشنبه- ۳۰مهرماه) در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل تک کاندیدا بودن این انتخابات، عملکرد بسیار خوب رئیس هیأت و رضایتمندی است که ورزشکاران این رشته از وی دارند و این نشان دهنده آن است که افراد، با تمام تلاش خود سعی برای پیشرفت این رشته داشته‌اند.

وی افزود: موفقیت به دست آمده حاصل تلاش های پشت پرده و همراهی افرادی است که در کنار رئیس هیأت بوده اند، در این چند سال اخیر عملکرد مناسبی را داشته و در بسیاری از بخش‌ها از جمله آموزش و قهرمانی رتبه اول را در کشور کسب کرده اند که این کار با یک کادر خوب انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند خوب و برنامه ریزی برای اصفهان ادامه پیدا کند. این نتایج و عملکرد با شرایط کنونی کشور بسیار سخت و دشوار است که این نشان دهنده قدرت این هیأت است. نوسان دلاری، موجب افزایش قیمت تجهیزاتی از جمله راکت، رویه راکت و توپ شده و به رشتۀ تنیس روی میز آسیب رسانده است که امیدواریم این شرایط، علاقه مندان تنیس روی میز را با کاهش روبرو نکند.

علی‌قارداشی گفت: در سال‌هایی که شعار آن با اقتصاد در ارتباط است و بحث تولید داخلی و حمایت را در خود گنجانده، مطمئنم با وجود تلاش نیروهای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی این شرایط بهبود پیدا می کند. باید از تولیدهای ایرانی حمایت شود تا شرایط برای رشته تنیس روی میز و دیگر رشته‌ها بهبود پیدا کند.

وی تصریح کرد: در مسابقاتی که با برندهای داخلی شرکت می کنیم احساس غرور می کنیم و باید این خبر را اعلام کنم که با توجه به تلاش های انجام شده، میزهای خوب تنیس روی میز در داخل تولید کرده ایم و بعد از گرفتن استانداردهای لازم، در آینده بر روی میزهای تولید شده در ایران، مسابقات با کیفیتی را برگزار خواهیم کرد.م

 در ادامه رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اهمیت استعدادیابی گفت: در دوره جدید نیز روند استعدادیابی را محکم تر ادامه خواهیم داد تا بتوانیم قهرمانان جدیدی در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

مهدی تکابی، اظهارکرد: با دعوت از نخبگان ورزشی استان برنامه‌های بسیار خوبی را برای تنیس روی میز تدوین کردیم و نتایج آن را در مقام‌هایی که برای اصفهان کسب کردیم از جمله کسب عنوان قهرمانی بعد از ۱۷ سال در رده جوانان در بخش پسران و همچنین مقامهای خوبی که دختران ما کسب کرده اند مشاهده می کنید.

وی با اشاره به بازسازی و انجام پروژه هایی که در این رشته انجام شده است، گفت: در سال‌های گذشته توانستیم زیرساخت‌های خود را بهبود ببخشیم، همچنین در بخش همگانی محورها و برنامه های زیادی را در نظر داریم از جمله جشنواره ‌های استعدادیابی همگانی و قهرمانی که در چهار سال آینده اجرا خواهیم کرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان خاطر نشان کرد: از اهداف جدید هیئت جذب استعدادها است و امیدوارم این کار نیز به بهترین شکل انجام شود، در ادامه نیز سعی خواهیم کرد با پیش بردن این روند و با برنامه ریزی قهرمانان جدیدی را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

همچنین معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: تاکید همیشگی اداره کل ورزش و جوانان بر بی طرفی در برگزاری مجامع است و همیشه این مساله را رعایت کرده ایم تا حسن اعتمادی که نیاز است در جامعه ورزش ایجاد شود.

عباس مرادیان افزود: رشته تنیس در رقابت بین رشته های مختلف ورزشی با تمام کمبودها و بضاعتی که داشت، توانست شرایطی را ایجاد کند که ورزشکاران آن بتوانند توانمندی های خود را در عرصه های ملی و بین المللی نشان دهند و امیدواریم که بتوانیم شرایط خوبی را در کل کشور و استان اصفهان فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، خاطر نشان کرد: ورزش یک پدیده اجتماعی است که همه با آن ارتباط داریم و در اولویت تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است، رشته تنیس روی میز نیز رشته جذاب و پویایی است که مورد استقبال قشرهای مختلف است. با رایزنی  فدراسیون این رشته با ارگانهای مختلف کشور شاهد رشد و توسعه آن هستیم.

مرادیان گفت: البته کمبودهایی وجود دارد که باید ادارات کل و فدراسیون ها و در سطح پایین تر هیئت های ورزشی در جهت رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha