• پنجشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99090604518
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان:

تجلی روحیه بسیجی در مسوولان به امیدآفرینی در مردم می انجامد

تجلی روحیه بسیجی در مسوولان به امیدآفرینی در مردم می انجامد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اذعان به اینکه تجلی روحیه بسیجی در مسوولان به امیدآفرینی در مردم می انجامد گفت: بسیج در طول تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی، همواره نقش تعیین کننده، درخشان،ارزنده و سازنده ای داشته است.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان و جمعی از مدیران بسیجی، فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و اعضای پایگاه مقاومت بسیج استانداری سمنان به صورت ویدئو کنفرانسی با بیان اینکه ‌امام‌ فرمودند بسیج مدرسه عشق و دلدادگی است، اظهار کرد: با تشکیل بسیج، نسلی بی ادعا، بدون توقع، مخلص و با ایمان برای خدمتگزاری به نظام و مردم تربیت و پرورش یافت و در دوران دفاع مقدس که زمان ظهور و تولد بسیج بود به عنوان یک نیروی تعیین کننده و عامل پیروزی در این دوران، نقش آفرینی کرد و زمینه ای برای ایجاد انگیزه در سایر نیروهای مسلح و پیروزی های مقتدرانه در دوران دفاع و پس از دفاع مقدس و در عصر سازندگی هم نقش ارزنده و درخشانی ایفا کرد.
وی اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس یک روحیه و انگیزه مضاعف به جبهه های خط مقدم تزریق کرد و با تحقق این مهم شاهد پیروزی های مقتدرانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل بودیم.
استاندار سمنان با بیان اینکه بسیج امروز تنها یک تشکیلات سازمانی نیست افزود: بسیج یک تفکر و روحیه جهادی است و این روحیه زمانی که در اقدامات و تلاش های مسئولین کشور و استان تجلی پیدا می کند، برای مردم امید آفرین خواهد بود.
وی به خدمات بسیج در دوران کرونا پرداخت و اظهار کرد: امروز نیز در شرایط کرونایی، شاهد نقش آفرینی ارزنده و درخشان مجموعه سپاه و بسیج در بحث مقابله با شیوع این ویروس، مشارکت در رزمایش کمک های مومنانه و همچنین حضور آنها در بحث های علمی و تلاش برای رسیدن به درمان و تولید واکسن هستیم و امیدواریم که در آینده شاهد موفقیت های مطلوب در این عرصه باشیم.
وی افزود: امروز ما در یک جنگ ‌تمام عیار اقتصادی قرار داریم که سخت ترین تحریم ها بر مردم ما تحمیل شده، اما مقاومت مردم ما، این فشارها و تحریم ها را شکست و مفهوم رسای مقاومت ملت غیور ایران اسلامی به نوعی الگوی مردم آمریکا قرار گرفت و امروز شاهدیم که اراده ملت امریکا بر این شده تا تفکر قلدرمابانه و زورگویی از حاکمیت این کشور برچیده شود.
آشناگر با بیان اینکه امروز دنیا باید به این باور برسد که به اعتقادات، باورها و ارزش های ملت های آزاده و مستقل احترام بگذارد گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری، انشالله با توجه به توان داخلی و تکیه به نیروی جوانان و متخصصان و دانشمندان و با تاسی به تفکر بسیجی و جهادی میتوانیم از سد مشکلات عبور کنیم.
استاندار سمنان در پایان عضویت در خانواده بزرگ بسیج را افتخاری بزرگ دانست و افزود: امروز کادر درمان نیز به عنوان نیروهای بسیجی، در جبهه مقابله با بیماری کرونا هستند.

وی به تمجید از مدافعان سلامت پرداخت و ادامه داد: نیروهای بسیجی و رزمندگان جبهه مقابله با کروناویروس کرونا، از جان خود گذشته و خطر را به جان می خرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha