• پنجشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99091310277
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

آوار روز بارانی اصفهان روی سر مرد ۴۵ ساله

آوار روز بارانی اصفهان روی سر مرد ۴۵ ساله

ایسنا/اصفهان ماموران آتش نشانی اصفهان دیروز جسد مرد ۴۵ ساله ای را از زیر آوار یک ساختمان مخروبه و قدیمی بیرون آوردند که بر اثر شدت جرحات وارده فوت شده بود.

از همان ساعات اولیه پیدا شدن این جسد، گمانه زنی های بسیاری مطرح شد و گفته شد این جنازه متعلق به یکی از کارتن خواب های اصفهان بوده که در زمین مخروبه زندگی می کرده، اما به دلیل بارش باران در روز گذشته (چهارشنبه_۱۲ آذرماه) دیوارهای مخروبه روی سر او فرو ریخته و منجر به فوت او شده است.  

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به ایسنا گفت: ساعت ۱۶ و ۳۴ دقیقه روز گذشته، شهروندان اصفهانی با تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار و محبوس شدن فردی در خیابان امام خمینی(ره) خبر دادند.

وی افزود: بعد از اطلاع از این حادثه ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۰ به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جست جو و خروج فرد از زیر آوار آغاز شد. فرد حادثه دیده پس از خروج از زیر آوار به ماموران اورژانس تحویل داده شد، اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در اثر ریزش آوار فوت کرده بود.

محسن انصاری، مؤسس و مدیر گرمخانه مردمی بی‌خانمان‌های امید اصفهان درباره پیدا شدن این فرد زیر آوار و بی خانمان بودن او به ایسنا گفت: این فرد بی خانمان و کارتن خواب نبوده است. براساس تحقیقاتی که انجام دادیم این فرد و پسرش جزو یک تیم حدود ۱۰ نفره ای بودند که همیشه در ساختمان ها و باغ های متروکه این منطقه هستند، اما در این مخروبه ها زندگی نمی کنند.

وی ادامه داد: این افراد در ساختمان های مخروبه و متروکه هر چیزی که پیدا می کنند از در و پنجره گرفته تا تیرآهن های قدیمی خارج می کنند و بعد با فروش آنها کسب درآمد می کنند.

مدیر گرمخانه مردمی بی‌خانمان‌های امید در خصوص علت وقوع حادثه روز گذشته نیز گفت: روز گذشته پدر بدون پسرش به مخروبه می رود و شروع به خراب کردن بخشی از ساختمان متروکه می کند، درحالی که به خاطر بارندگی دیوار سست شده بوده و متاسفانه دیوار قدیمی روی او می ریزد و خودش زیر آوار می ماند.

تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha