• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99110604328
  • خبرنگار : 50223

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد

مسئولان با سرمایه گذاران برای فعال کردن واحدهای صنعتی راکد همکاری داشته باشند

مسئولان با سرمایه گذاران برای فعال کردن واحدهای صنعتی راکد همکاری داشته باشند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان نهایت همکاری را با سرمایه گذاران واحدهای صنعتی داشته باشند تا واحدهای راکد فعال شوند.

آیت الله سید نصیر حسینی روز دوشنبه ششم بهمن ماه در بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج، افزود: احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به طور ویژه در دستور کار همه مدیران و مسئولان استان باشد و حمایت‌های لازم از آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی صورت گیرد.
وی اظهارکرد: زیرساخت‌های بسیار خوبی توسط دولت در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج فراهم شده و واحدهایی صنعتی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر ظرفیت مطلوبی برای تولید و اشتغال در استان ایجاد شده و کارهای علمی کم نظیری در این واحدهای صنعتی و تولیدی صورت گرفته که تحسین برانگیز است.
آیت الله حسینی تصریح کرد: سرمایه گذاران در این واحد های صنعتی توقع حمایت دارند و مسئولان تاکنون همکاری های خوبی انجام داده اند.
وی ادامه داد: در این شهرک صنعتی واحدهای راکدی به چشم می خورد که با وجود سرمایه گذاری زیاد و وام های کلان، همچنان غیرفعال هستند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید تلاش کنیم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «جهش تولید» نام نهاده شده، واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال، فعال شوند زیرا با فعال کردن این واحدها اشتغال و تولید شکل می گیرد.
آیت الله حسینی تاکید کرد: توانمندی‌های انسانی و منابع مختلف در استان وجود دارد و بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی توان تولید و صادرات را دارند.
وی بیان کرد: مسئولان باید نهایت همکاری را با سرمایه گذاران واحدهای تولیدی در استان داشته باشند و زمینه ساز احیای واحدهای راکد شوند.
همچنین حشمت الله صمیمی دوست، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: در راستای شعار امسال به نام "جهش تولید" پروژه های جهش تولید و استفاده از ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از واحدهای تولیدی از جمله از محل اشتغال روستایی و عشایری، بند الف تبصره ۱۸ و رونق تولید در دستور کار است که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی اظهارکرد: تلاش خواهیم کرد که از سرمایه گذاران واقعی، توانمند و با تجربه با همکاری بانکها حمایت کنیم.
به گزارش ایسنا، صمیمی دوست بیان کرد: نسبت مصارف به منابع بانک‌های استان ۱۱۵ درصد است که نشان می دهد بانک‌های استان از محل‌های دیگر برای کمک به جهش و رونق تولید کمک گرفته اند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha