• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99110906456
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۲ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲۲ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال حدود ۱۸۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مجید نظری ۹ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تشریح پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری دهه فجر در سال‌جاری، اظهار کرد: جهان و بالتبع آن کشور از یک‌سال گذشته درگیر تبعات ویروس کرونا شد، این مسئله تاثیراتی نیز بر روند اجرایی پروژه‌های عمرانی گذاشت.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در دهه فجر امسال حدود ۱۸۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، این پروژه‌ها برای نزدیک به ۴۶۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌کند، همچنین در این ایام در استان ۳۹ پروژه آماده کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان آماده شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان‌های ده‌گانه چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: در دهه فجر امسال حدود ۱۴ پروژه در شهرستان اردل، ۲۳ پروژه در شهرستان بروجن، ۱۱ پروژه در شهرستان بن، ۱۱ پروژه در شهرستان خانمیرزا، ۱۳ پروژه شهرستان سامان، ۲۹ پروژه شهرستان شهرکرد، ۱۶ پروژه شهرستان اردل، ۱۹ پروژه شهرستان کوهرنگ، ۱۵ پروژه شهرستان کیار و ۲۵ پروژه در لردگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، همچنین هفت پروژه زیرساختی نیز در سراسر استان نیز افتتاح می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر ۹ پروژه در شهرستان اردل، شش پروژه در شهرستان بروجن، پنج پروژه در شهرستان بن، یک پروژه در شهرستان خانمیرزا، سه پروژه شهرستان سامان، سه پروژه شهرستان شهرکرد، یک پروژه شهرستان اردل، چهار پروژه شهرستان کوهرنگ، سه پروژه شهرستان کیار، سه پروژه در لردگان و یک پروژه زیرساختی در کل استان کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از دهه فجر سال ۱۳۹۲ حدود ۳۳۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص قابل افتتاح و بهره‌برداری در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال، گفت: این پروژه‌ها در حوزه گازرسانی به روستاهای محروم و صعب‌العبور، کارخانجات و واحدهای تولیدی، مراکز بهداشتی و درمانی، پروژه‌های زیرساختی و مخابراتی، پرورش گاو شیری، گلخانه، مدارس خیری، گازرسانی به صنایع و ... است.

نظری در پایان یادآور شد: پروژه‌های عمرانی بالای یک میلیارد تومان شهرداری‌های سراسر استان از طریق ویدئو کنفرانس در ۱۴ اسفندماه به‌صورت سراسری با حضور رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار  می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha