• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99110906494
  • خبرنگار : 30105

فرماندار ‌زابل:

مدیران بایدپاسخگوی خبرنگاران باشند/ رسانه‌ها را درکارها دخیل کنید

مدیران بایدپاسخگوی خبرنگاران باشند/ رسانه‌ها را درکارها دخیل کنید

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه ‌زابل گفت: مدیران باید پاسخگوی رسانه ها وخبرنگاران باشند و آنها را در کارها دخیل کنند.

به گزارش ایسنا ارجمندی در شورای اداری زابل، با بیان اینکه چرا خبرنگاران را درکارها دخیل نمی کنید و از آن طرف انتظار اطلاع رسانی درست دارید، افزود: وقتی جلسات در پشت دربهای بسته برگزار می شود یک مدیر هرچند دغدغه آبادانی منطقه را هم که داشته باشد و برای این کار تلاش کند چون رسانه از دغدغه او بی اطلاع است، نمی تواند تصمیماتی را که نبوده و نسبت به دغدغه های مدیران  اطلاعی نداشته شفاف سازی کند.

وی ادامه داد: اگر مدیران خدمتی انجام می دهند باید برای نظام، مردم و منطقه باشد و درپی آن ارائه خدمت زمانی اثربخش خواهد بود که رسانه ها و خبرنگاران درجریان خدمات قرار بگیرند چون وقتی آنها اطلاع پیداکردند شفاف سازی صورت خواهد گرفت و خیلی از معضلات چه بسا راحت تر برطرف بشود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اطمینان داشته باشید وقتی اطلاع رسانی درست صورت بگیرد و جلسات با حضور خبرنگاران برگزار شود مردم هم بدرستی از کارهای صورت گرفته مطلع می شوند و یقین داشته باشید مردم خدمات مدیران دلسوز را می‌بینند.

وی در ادامه گفت: مدیران باید در حوزه کاری خود از کوچکترین تا بزرگترین خدمات را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندارویژه زابل ضمن ابراز گلایمندی از عدم پاسخگویی برخی از مدیران، تصریح کرد: راه انداختن کارمردم و ازآن مهمتربرخورد شایسته با ارباب رجوع بابد در اولویت کارها قرار داشته باشد چون شما در راه انداختن کار مردم مسئول هستید ولی خدای نکرده توان حل مشکل مردم را داشتید واین کار را نکردید به خود و آبروی خود جفا کرده اید چون آنوقت بنده بعنوان فرماندار مجبور می‌شوم راسا اقدام کنم، نگذارید کاربه اعمال فشار از طرف فردی دیگر برای حل مشکلات مردم صورت گیرد.

ارجمندی ادامه داد: حتی اگر کاری از دست یک مدیر برنمی آید تکریم ارباب رجوع و احترام به وی که از دستش برمی‌آید، همانگونه که انتظار دارد با خودش برخورد شود او نیز با بقیه برخورد کند.

فرماندار ویژه زابل تصریح کرد: از هیچ مدیری پذیرفته نیست که در این شرایط، بودجه ای که برای شهر تخصیص داده شده، را درحساب نگه‌دارد تاپایان سال شایدکاری بتواند انجام دهد، اگراعتباری برگشت بخورد شخصا درب اتاق آن مدیر بی‌تدبیر را قفل خواهم زد، این ظلم درحق مردم است که بانگه‌داشت پول درحساب، باعث پایین آوردن ارزش ریالی پول می‌شود.

ارجمندی بابیان اینکه هرکس نوکری مردم را بکند شخصا نوکر او هستم، افزود: انتظاری که ازمجموعه مدیران داریم نظم در سیستم اداری و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن، خدمت بی‌منت به مردم و برای خدا، استفاده از توان و ظرفیت مدیریتی برای پیشرفت وتوسعه منطقه و تکریم ارباب رجوع می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha