• دوشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99121107712
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان برگزار می شود

جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان برگزار می شود

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان (آزادگانی که در زمان اسارت دانش آموز بودند) برگزار می شود.

"احمد اسکندری نسب" در نشست با کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان امور تربیتی را صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: زحمات و تلاش های مربیان پرورشی و تربیتی طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شایان تقدیر است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته بسیاری از فعالیت های حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را تحت الشعاع خود قرار داده، افزود: فعالیت های آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت نیز تحت تاثیر شیوع این ویروس قرار گرفت و به یک بستر جدید به نام سامانه شاد منتقل شده که این مهم دستاوردهای بی نظیری را در حوزه تعلیم و تربیت به همراه داشته است.

اسکندری نسب با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بهبود فضای فرهنگی جامعه کمک های شایانی نموده، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ با رشد مسئولیت پذیری، تعهد، ایمان، اعتقاد، صداقت و درستکاری در دانش آموزان عامل ارتقاء اخلاق مداری در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در حوزه فرهنگی و تربیتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فعالیت های متعددی همه سال در این حوزه در آموزش و پرورش استان اجرا می شود که می توان در این زمینه به جشنواره کشوری علمدار یادواره سردار سلیمانی اشاره کرد، که بیش از ۱۰۷ هزار اثر به این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه همه ساله شاهد اشتیاق و علاقه مندی فراوان دانش آموزان و خانواده ها برای شرکت در برنامه راهیان نور بوده ایم، تصریح کرد: این اشتیاق نشان از میزان اثرگذاری بالای این برنامه بر دانش اموزان دارد، روحیه معنوی دانش آموزان پس از بازگشت از این اردوها کامل محسوس است، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

اسکندری نسب تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جشنواره آزادگان دانش آموز استان کرمان (آزادگانی که در زمان اسارت دانش آموز بودند) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه راهیان نور مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی در کرمان با همکاری آموزش و پرورش و سپاه ثارالله کرمان راه اندازی شده و محتوای مجازی راهیان نور مکتب حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha