• شنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99121611826
  • خبرنگار : 50189

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد

استان کرمان، رتبه سوم کشور در رخداد حوادث

استان کرمان، رتبه سوم کشور در رخداد حوادث

ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: استان کرمان در حوزه‌ی امداد و نجات، ۹۰۰ حادثه در طول یک سال گذشته و ۲۸۶ زلزله بالای ۳ ریشتر را داشته است، با توجه به پهناور بودن این استان و داشتن حوادث مختلف رتبه اول زلزله و رتبه سوم حوادث مربوط به این استان بوده و در بخش ارائه خدمات هم رتبه اول اسکان اضطراری را به خود اختصاص داده است.

"رضا فلاح" امروز 16 اسفندماه در جلسه شورای معاونین هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر کرمان در طول سال گذشته ۴۲۳ خبر در خبرگزاری ها و ۱۲۸ خبر را هم در روزنامه ها نشر داده اند، همچنین رتبه سوم ارزیابی روابط عمومی استان‌ها را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: استان کرمان در حوزه‌ی امداد و نجات، ۹۰۰ حادثه در طول یک سال گذشته و ۲۸۶ زلزله بالای ۳ ریشتر را داشته است، با توجه به پهناور بودن این استان و داشتن حوادث مختلف رتبه اول زلزله و رتبه سوم حوادث مربوط به این استان بوده و در بخش ارائه خدمات هم رتبه اول اسکان اضطراری را به خود اختصاص داده است.

فلاح تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر کرمان ۱۸ مرکز درمانی و توانبخشی در سطح استان از جمله مناطق محروم دارد که در طول یک سال گذشته به ۳۰۰ هزار نفر خدمات درمانی و داروخانه ای ارائه کرده است. همچنین روزانه ۸۰۲ نفر و ماهانه ۲۴ هزار نفر از خدمات این مراکز بهره مند شده‌اند.

وی تاکید کرد: در بخش داوطلبان هم اقدامات بسیار زیادی در استان کرمان انجام شده؛ آورده‌ی سازمان داوطلبان هلال‌احمر کرمان در ۳ سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

فلاح افزود: یکی از مباحث مهم دیگر خانه های هلال و افزایش آنها است که در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ خانه هلال در کرمان راه‌اندازی شده، اولین خانه هلال ورزشکاران و خانه هلال هنرمندان هم در استان کرمان تاسیس شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: در حوزه آموزش هم بزرگترین مرکز آموزش تخصصی در کرمان است، به تازگی هم دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی استان کرمان به هلال احمر واگذار شده است.

فلاح خاطر نشان کرد: جوانان هلال‌احمر کرمان هم در طرح های ملی به ویژه طرح های مربوط به مبارزه با کرونا نقش موثر و فعالی داشته و دارن و در حال حاضر ۹۱۴ کانون در حوزه جوانان تشکیل شده و این جوانان ۱۹ رتبه کشوری را کسب کرده اند، قابل ذکر است که ۶۰۰ عضو جوان در تشییع پیکر سردار دل ها حضور داشته اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha