• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۵۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99121914987
  • خبرنگار : 50042

معاون استاندار گیلان:

فرهنگ «هر کارمند یک حامی» در ادارات نهادینه شود

فرهنگ «هر کارمند یک حامی» در ادارات نهادینه شود

ایسنا/گیلان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه باید فرهنگ «هر کارمند یک حامی» را در ادارات نهادینه کنیم، گفت: هر کدام از کارمندان استان می‌توانند با صرف هزینه حداقلی ۵۰ هزار تومان در ماه به کمک فرزندان ایتام و محسنین بشتابند.

کیمیا تنهایی امروز در همایش «ایران مهربان» که با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام از کارمندان استان می‌توانند با صرف هزینه حداقلی ۵۰ هزار تومان در ماه به کمک فرزندان ایتام و محسنین بشتابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با تاکید بر اینکه باید فرهنگ «هر کارمند یک حامی» را در ادارات نهادینه کنیم، افزود: در مشارکت کارمندان برای حمایت از فرزندان محسنین و ایتام می‌توانیم از ظرفیت بسیج و سپاه برخوردار شویم.  

در ادامه عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اجرای پویش هر کارمند یک حامی، گفت: هدف از اجرای این پویش جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در استان است.

وی بیان کرد: در استان گیلان ۱۳۴۷ فرزندان ایتام و محسنین فاقد حامی هستند، همچنین ۳۶۰۵ فرزند ایتام و ۵۹۳۲ فرزند محسنین در استان دارای حداقل یک حامی هستند.

اهرابی ادامه داد: از همه دستگاه‌ها دعوت می‌کنیم که با مشارکت در پویش هر کارمند یک حامی به کمیته امداد کمک کنند؛ در تلاش هستیم تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ بتوانیم ۲۵ هزار حامی برای کودکان یتیم و محسنین استان گیلان جذب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه برای هر یتیم و فرزند محسنین به ۱۰ حامی نیاز داریم تا میزان پرداخت کمک هزینه ماهیانه آنها به حدود ۶۰۰ هزار تومان برسد، تصریح کرد: گیلان ۶۱ هزار کارمند شاغل در دستگاه اجرایی دارد که می‌توانند با مشارکت در این طرح حامی فرزندان محسنین و ایتام باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha