• سه‌شنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: ardabil-34021

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

دستگاه قضا به شکوفایی اقتصاد و اشتغال اهتمام جدی دارد

دستگاه قضا به شکوفایی اقتصاد و اشتغال اهتمام جدی دارد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی استان اردبیل در فصل جدید فعالیت خود به شکوفایی اقتصادی و اشتغال اهتمامی جدی دارد.

سیدناصر عتباتی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط خاص به ویژه موضوعات اقتصادی از مسایل داغ و مورد توجه افراد جامعه است و به خاطر این حساسیت‌ها مقام معظم رهبری سال‌هاست که موضوع اشتغال، تولید ملی و رونق اقتصادی را شعار سال قرار داده است.

وی به نقشه دشمنان و دسیسه آنها برای ضربه زدن به اقتصاد ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ما در این شرایط حساس باید به امر تولید اهتمام جدی داشته باشیم و دستگاه قضایی با تمام ظرفیت قانونی خود تلاش می‌کند تا از سرمایه‌گذاران واقعی و مشروع حمایت جدی را داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در بحث رونق تولید و تقویت اشتغال در کنار تداوم سیاست‌های گذشته سعی ما بر این است تا با توجه به شعار سال برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها به سمتی باشد تا معیشت مردم بهبود یافته و به دنبال آن کاهش آسیب‌های اجتماعی و تعدیل وقوع جرایم و بزه‌ها را در جامعه اسلامی شاهد باشیم.

عتباتی اضافه کرد: باید همه دستگاه‌ها با تحرکی جدی و فعالیت مستمر تلاش کنند تا جذب سرمایه‌گذار با سهولت و راحتی انجام شود و سعی مان بر این است تا با فعال کردن کمیته حمایت قضائی بیشتر از سال‌های گذشته موانع و مشکلات واحدهای تولیدی مساله‌دار را حل و فصل کند.

وی ادامه داد: باید واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردند تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود امکان توسعه همه جانبه در استان اردبیل فراهم آید.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل هرگونه بی‌توجهی و غفلت از حل مشکلات اقتصادی را در جامعه مذموم برشمرد و اظهار کرد: ما در کنار سایر مجموعه‌های اجرایی و دولتی سعی خواهیم کرد به شکوفایی اقتصاد و اشتغال استان کمکی جدی داشته باشیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha