• چهارشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۲ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: fars-28075

رئیس پلیس آگاهی فارس خبرداد:

دستگیری وکیل قلابی و کلاهبردار 3.5 میلیاردی در فارس

دستگیری وکیل قلابی و کلاهبردار 3.5 میلیاردی در فارس

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک وکیل قلابی و یک کلاهبردار 3 میلیارد و 500 میلیون ریالی در این استان خبرداد.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سرهنگ سیروس حیدری در تشریح خبر دستگیری وکیل قلابی، با بیان اینکه متهم یاد شده در شیراز فعالیت می کرد، گفت: فردي به نام "داود شعباني" به اتهام جعل عنوان وكيل دادگستري و ساير عناوين دولتي توسط ماموران دستگير شد.

وي ادامه داد: پرونده اتهامي اين فرد كلاهبردار درشعبه 14دادسراي ناحيه 2 شيراز مطرح و درحال رسيدگي است.

حیدری با یادآوری اینکه براساس اجازه مقام قضایی، رسانه ها اجازه انتشار عکس متهم را خواهند داشت، گفت: شهروندان اگر از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به شعبه اعلام شده در دادسرای ناحیه 2 شیراز مراجعه کنند.

وی همچنین در خصوص دستگیری كلاهبردار 3 ميليارد و 500 ميليون ريالي، گفت: این متهم با تلاش ماموران پلیس آگاهی در شهرستان نی ریز در شرق فارس شناسایی و دستگیر شده است.

حیدری اضافه کرد: در پي اعلام شكايت تعدادي از كسبه و بازاريان شهرستان نی ریز مبني بر اينكه فردي به نام " م- ر" با استفاده از چك اقدام به كلاهبرداري كرده است، موضوع شناسايي فرد كلاهبردار در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی در خصوص شگرد اين كلاهبردار یادآور شد: این متهم با خريد وسايلي از قبيل لوازم خانگی، گندم، طلا، لوازم الکترونیکی، لاستیک خودرو و دوچرخه، از بازاریان شهرستان نی ریز، در قبال کالاها بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، چک بلامحل صادر کرده است.

حیدری با بیان اینکه متهم تمام وسایل را از فروشندگان تحویل گرفته و از شهرستان نی ریز خارج می شود، گفت: طی تحقیقات گسترده، محل اختفای این فرد در شیراز شناسایی و باانجام یک عملیات غافلگیری، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی شیراز گفت: متهم در بازجویی ها اعلام کرده که وسایل خریداری شده را به شهرستان های کازرون و نوشهر انتقال داده است.

حیدری با بیان اینکه اموال منتقل شده به کازرون بازگردانده و به صاحبان آن تحویل شده است، گفت: تلاش برای انتقال اموال موجود در نوشهر نیز در دستور کار قرار دارد.

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha