• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: golestan-33502

سرپرست کمیته امداد استان خبرداد:

پرداخت کمک هزینه سفر اربعین به مددجویان گلستانی

پرداخت کمک هزینه سفر اربعین به مددجویان گلستانی
سرپرست کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اقدامات کمیته امداد در خصوص راهپیمایی اربعین، گفت: کمیته امداد استان به مددجویانی که در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) شرکت کنند، مبلغ 700 هزار تومان کمک هزینه سفر پرداخت می کند.

اسکندر اسکندری در گفت و گو با ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: در راهپیمایی عظیم اربعین همه اقشار، گروه ها و ادیان شرکت می کنند. بدلیل اینکه این سفر سرشار از معنویت است، کمیته امداد نیز برای ارتقاء باورهای دینی مددجویان اقداماتی را در نظر گرفت.

وی افزود: به مددجویانی که به این سفر اعزام می شوند، کمک هزینه 700 هزار تومانی که 500 هزار تومان آن از محل اعتبارات دولتی و 200 هزار تومان از محل کمک های خیرین است، پرداخت می کنیم. در این راستا سهمیه 400 نفره را در نظر گرفتیم اما اگر بیشتر از این تعداد نیز به ما مراجعه کنند، مشکلی وجود ندارد.

اسکندری خاطرنشان کرد: 50 درصد این مبلغ قبل از سفر پرداخت می شود و مابقی بعد از سفر در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امکان دارد مددجویی بدون اطلاع به مراکز شهرستانی ما در راهپیمایی شرکت کرده باشد، با همکاری حج و زیارت استان، جدید ترین و دقیق ترین آمار مددجویانی را که در این سفر شرکت کردند، بدست خواهیم آورد.

اسکندری به طرح تشویقی برای پرسنل کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: برای همکاران رسمی که قصد حضور در این راهپیمایی را دارند، مرخصی تشویقی و برای همکاران غیر رسمی، کمک هزینه های بلاعوض در نظر گرفته شده است. شرکت در این مراسم روحیه مضاعف و معنوی در همکاران ما جهت رسیدگی به وضعیت مددجویان ایجاد می کند.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: امسال 92 نفر از همکاران ما در سطح استان که حدود 17.5 درصد از تعداد کل پرسنل می شوند، در این مراسم معنوی حضور می یابند.

وی با اشاره به آمادگی این نهاد برای جمع‌ آوری نذورات مردمی، گفت: عاشقان سیدالشهدا(ع) می‌ توانند کمک‌ های نقدی خود را از طریق سامانه #۰۱۷*۸۸۷۷*، شماره‌ حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ بانک ملی در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا تعداد بیشتری از مددجویان را به این سفر معنوی اعزام کنیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha