• جمعه / ۲۹ تیر ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-74085

امام جمعه اردستان:

عده‌ای در کشور آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

عده‌ای در کشور آب به آسیاب دشمن می‌ریزند
امام جمعه اردستان با اشاره به اینکه سفر وزرا به شهرستان اقدامی پسندیده است، گفت: مردم علاقه دارند ثمره این‌گونه سفرها را ببینند.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان، اظهار کرد: این کافی نیست که ما یک هفته را نامگذاری کنیم به نام دهه کرامت، البته جشن و مراسم ها باعث افزایش معرفت نسبت به ائمه اطهار می شود.

وی با اشاره به اینکه مسئله معاش و گذران امور، موضوعی است که همه مردم آن را دنبال می کنند، افزود: با توجه به اقدامات تحریمی که غربی ها انجام داده اند، آنها در صدد متزلزل کردن فضای کشور هستند. متاسفانه عده ای در کشور آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و باعث ناراحتی و شتاب زدگی مردم می شوند.

امام جمعه اردستان گفت: اگر قرار باشد دولت، مجلس و قوه قضاییه که جزئی از نظام است تضعیف شود، دیگر چیزی از این نظام باقی نمی ماند. در این اوضاع باید یک دیپلماسی  قوی در خارج از کشور داشته باشیم تا اوضاع را از خارج نیز پیگیری کند.

دهشیری خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید وارد عمل شود تا مردم ببینند با کسانی که فسادها و اختلاس ها را به وجود آورده اند، چکار می کنند. مردم خواهان عدالت هستند تا ببینند چه می شود. هر کجا مردم این‌گونه موارد را ببینند به نفع نظام و باعث امنیت است.

وی با اشاره به سفر مسئولان کشور در شهرستان اردستان، گفت: سفر وزرا و مسئولان اقدامی بسیار پسندیده است و امیدواریم تنها تشریفاتی نباشد. مردم علاقه دارند ثمره این‌گونه سفرها را ببینند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه کاری نکنیم که شیرینی تلاش هایی که در شهر انجام می شود تلخ شود، افزود: طرح هایی مانند بازآفرینی مسجد جامع اردستان اقدامی بسیار خوب است، اما نگذارید بیش از این طولانی شود.

وی با اشاره به اینکه مردم از این‌گونه تاخیرها گلایه دارند، تاکید کرد: از نماینده مردم این شهرستان در مجلس و فرماندار می خواهیم به این موضوع ورود پیدا کرده و از مسئولان استانی کمک بگیرند تا این مسئله زود به سرانجام برسد.

کد خبرنگار 13095

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha