• جمعه / ۲۰ مهر ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-76098

امام جمعه شهر تیران:

امریکا به قدرت ایران اسلامی اعتراف کرده است

امریکا به قدرت ایران اسلامی اعتراف کرده است
امام جمعه شهر تیران گفت: امریکا به قدرت ایران اسلامی اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه دوم نماز جمعه شهر تیران در حسینیه قدیم اظهار کرد: امریکا با جنگ تمام عیار در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی، رسانه ای و... آخرین تلاش‌های خود را بر سرنگونی انقلاب اسلامی ایران دارد انجام می‌دهد و از هر فرصتی هم برای اقدام فرو گذار نمی‌کند.

وی ادامه داد: یکی از تلاش‌های امریکا این است که به مردم ایران القا کنند که مملکت به بن بست رسیده است و دیگر مشکلات حل شدنی نیست. مردمی که امید به آینده را از دست بدهند همانند کسانی هستند که همه چیزشان را از دست داده‌اند و آن چیزی که انسان را به تلاش، تکاپو، ایستادگی وادار می‌کند امید است و بزرگ‌ترین خیانت در حق ملت القا کردن این است که مملکت به بن بست رسیده است.

امام جمعه شهر تیران افزود: ما همه امکاناتی داریم که از این مشکلات عبور کنیم و این گونه نیست که دشمن وانمود کند که مملکت به بن بست رسیده است و نباید برای حل مشکلات به بیرون کشور پناه ببریم و باید از نیروهای داخلی استفاده کنیم.

رشیدیان تصریح کرد: از مجلس و نمایندگان جای تعجب دارد که FATF به تصویب رسید، باید به صحبت‌های مرجعیت بها داده شود و این FATF از برجام هم بدتر است و شورای نگهبان به عنوان چشم بیدارملت و نظام نباید این بار سکوت کند.

وی با اشاره به روز عصای سفید اضافه کرد: در تمام دنیا ۳۹ میلیون نابینا مطلق، ۲۴۵ میلیون نفر کم بینا و در ایران ۱۴۰ هزار نفر نابینا و ۳۲۰ هزار کم بینا وجود دارد و بینایی یک نعمت بسیار ارزشمندی است که خداوند به انسان ارزانی داشته است و باید شکر این نعمت را به جا آوریم و بقیه انسان‌ها باید به افراد نابینا و کم بینا کمک کنند و بهزیستی هم مسئولیت اصلی حمایت از این مشکل را بر عهده دارد.

رشیدیان گفت: ترامپ گفته است که ایران اگر بخواهد در عرض ۱۲ دقیقه خاورمیانه را تصرف می‌کند و این نشانه ترسی است که ایران به جان دشمنان انداخته است که البته جانشین سپاه پاسداران به این گفته پاسخ داد که ایران در عرض ۱۲ دقیقه امریکا را از خاورمیانه بیرون می‌کند و دشمن به قدرت ما اعتراف کرده است.
کدخبرنگار: ۱۳۰۷۳

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha