• یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: shahrekord-41596

گلایه استاندار چهارمحال و بختیاری از عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به منظور ایجاد اماکن ورزشی

گلایه استاندار چهارمحال و بختیاری از عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به منظور ایجاد اماکن ورزشی
استاندار چهارمحال و بختیاری از عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به منظور ایجاد اماکن ورزشی  در استان گلایه کرد.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری –  اقبال عباسی 31 تیرماه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: تمام افراد می‌توانند نظرات خود ارائه دهند، باید جایگاه خود را بدانیم و نتیجه تحقیقات مطرح شود.
وی افزود: باید در ستاد ساماندهی امور جوانان مشکلات، آسیب و چالش‌های جوانان عنوان شود زیرا اگر مشکلات را ندانیم چگونه می‌خواهیم برنامه‌ریزی کنیم.
عباسی با اشاره به اینکه عدم بیان مشکلات موجب خواهد شد تا آن مشکل بیشتر شود، افزود: با این اقدام دستگاه‌های متولی همچون تیلیغات اسلامی می‌دانند در حوزه جوانان چه اقداماتی انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه اعتیاد به فضای مجازی و ترک آن به مراتب بدتر از اعتیاد به مواد مخدر است و ترک آن است، گفت: باید مسائل بیان شود تا چاره‌ای برای حل آنان پیدا کرد و در تخصیص اعتبارات بدانیم به کدام قسمت اعتبار بیشتری تخصیص دهیم.
عباسی تصریح کرد: با وجود تلفن همراه نباید آسیب‌های موجود در فضای مجازی را از فرزندان پنهان کرد بلکه باید اطلاع رسانی کافی به آنان شود و هرچه با مردم شقاف‌تر عمل کنیم راهکار بهتری می‌یابیم.
وی اظهار کرد: بکارگیری NGO ها و بخش خصوصی و جذب خیر توسط این قشر، جای تقدیر و بها دادن بیش از گذشته دارد زیرا این قشر احساس مسئولیت کرده و بیشتر از مدعیان به مردم خدمت می‌کند که لازم است حمایت شوند.
عباسی با گلایه از اینکه چهار مورد از اماکن ورزشی در یک شهرستان ایجاد شده است، تصریح کرد: دولتمردان باید در کنار یکدیگر باشند و از موازی کاری و فرصت طلبی یا سوء استفاده برخی اشخاص و بی‌برنامگی و ناهماهنگی جلوگیری شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان  احداث این موارد توسط دستگاه‌های مرتبط را رصد کند و ساخت چندین اماکن ورزشی در یک شهرستان در حالی که مابقی شهرستان‌ها از آن محروم هستند را به این دستگاه‌ها یادآوری کند.
وی با بیان اینکه در صورت عدم هماهنگی اعتبار آن دستگاه برای احداث آن مکان ورزشی بلوکه خواهد شد، تاکید کرد: باید نسبت به مزیت‌های شهرستان‌ها و با یک شاخص اعتبارات توزیع شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دلایل عقب افتادن ازدواج جوانان در یک مطالعه تطبیقی بررسی شود.
به گزارش ایسنا، در این جلسه استاندار چهارمحال وبختیاری با تشکیل شورای عالی ورزش در استان موافقت کرد.
 
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha