• دوشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۷ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-103310

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز "جام رمضان" آذربایجان شرقی مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز "جام رمضان" آذربایجان شرقی مشخص شدند

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان در دو رده انفرادی و تیمی برگزار و نفرات برتر این رقابت‌ها مشخص شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، این مسابقات، در بخش انفرادی با عنوان "گرامیداشت مرحوم محمود قانع" و در بخش تیمی با عنوان "گرامیداشت مرحوم فرزاد ستار ایوبی" از روز بیستم ماه مبارک رمضان آغاز شد.
 
در بخش انفرادی این مسابقات که با حضور 68 راکت‌به‌دست در سالن رسالت برگزار شد، علیرضا رهنمای حقیقی به مقام اول دست یافت و وحید سوداگر اورنگی دوم شد؛ همچنین محمد صمد آبادی و امیرحسین آدمی‌نژاد نیز به مقام مشترک سوم رسیدند.
 
در بخش تیمی مسابقات نیز، 13 تیم در چهار گروه قرعه‌کشی شدند و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای، در نهایت، تیم‌های باقری الف، شهر آرا، جوانان رسالت، ایمن ارصاد، نوجوانان تبریز، باقری ب، رادان و رسالت  به مرحله دوم راه یافته و در جدول حذفی آسیایی به رقابت ادامه دادند.
 
در پایان رقابت‌های تیمی، تیم باقری الف به مقام اول دست یافت و تیم‌های باقری ب و رسالت، به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
بازی‌های فینال و مراسم توزیع جوایز این مسابقات، روز یکشنبه (سوم خرداد ماه) با حضور معاون اداری مالی اداره کل ورزش وجوانان استان، مدیرعامل شرکت بلبرینگ سازی، رضا نوبهار، رییس هیات تنیس روی میز استان و سایر مسئولان و پیشکسوتان این عرصه برگزار شد.
 
این مسابقات با همکاری رضا سلطانی، دبیر هیات تنیس روی میز استان و سرداوری محمد درفشی‌نو و اسپانسری نادر علی اصغرنژاد، نماینده محصولات تنیس روی میز جوو در منطقه شمالغرب کشور برگزار شد و شهنام رنجور، سیدرضا کاظم‌پور، محمدرضا صدیق منش و حامد ذوالفقارزاده نیز داوران رقابت‌ها بودند.
 
گفتنی است؛ حضور پرشور تماشاگران در سالن رسالت تبریز و درخشش بازیکنان نونهال و جوان، از جمله درخشش امیر حسین آدمی‌نژاد که پدیده این دوره از مسابقات بود و بازی‌های خوب بازیکنانی چون محمد هاشمی، علی اصغر سربخشیان و مبین شایق به عنوان بازیکنان نونهال و امیرعلی آدمی‌نژاد ،عرفان کنگری، محمد علی جوانی و امید کاظمی به عنوان بازیکنان جوان، شور وشوق خاصی را به مسابقات امسال داده بود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha