• شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400021812121
  • خبرنگار : 50189

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغالزایی؛

قرارگاه نهضت آبرسانی "مرد میدان" در استان کرمان تشکیل شد

قرارگاه نهضت آبرسانی "مرد میدان" در استان کرمان تشکیل شد

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دقت، سرعت، کاهش هزینه و مشارکت جدی مردم را از ویژگی های اقدامات جهادی دانست و بیان کرد: آبرسانی به روستاها اولویت اول سپاه ثارالله در استان کرمان است و قرارگاه آب تحت عنوان قرارگاه نهضت آبرسانی "مرد میدان" تشکیل دادیم و اولین حرکت فراگیر ما در حوزه آبرسانی در سوم خرداد انجام خواهد شد.

سردار "حسین معروفی" امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در حاشیه افتتاح طرح های آبرسانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی در فاریاب گفت: بیست و یک سال از تاسیس بسیج سازندگی می گذرد این نهاد با حرکت های جهادی منشاء خیر و برکت زیادی برای مردم به ویژه محرومین در عرصه های کمک های مومنانه، خدمات اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، اشتغال و ... شده است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در زمینه کنترل و پیشگیری ویروس کرونا، اظهار کرد: امروز در سراسر استان کرمان ۴۱۴ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون افتتاح می شود که ۱۴۹ پروژه آن به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان در شهرستان فاریاب افتتاح می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این ۴۱۴ پروژه شامل؛ ۸۹ تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان کمیته امداد، ۱۱۰ پروژه اشتغال زایی، ۳۸ پروژه تکمیل و بازسازی مدارس، ۳ پروژه آبرسانی روستایی، احداث ۱۷۲ چشمه سرویس بهداشتی در سراسر استان افتتاح می شود و همچنین ساخت خانه عالم، ساخت مسجد و ... از جمله پروژه هایی هستند که در شهرستان فاریاب افتتاح می شود.

وی دقت، سرعت، کاهش هزینه و مشارکت جدی مردم را از ویژگی های اقدامات جهادی دانست و بیان کرد: آبرسانی به روستاها اولویت اول سپاه ثارالله در استان کرمان است و قرارگاه آب تحت عنوان قرارگاه نهضت آبرسانی شهید سلیمانی تشکیل دادیم و اولین حرکت فراگیر ما در حوزه آبرسانی در سوم خرداد انجام خواهد شد.

سردار معروفی بالاترین لذت را در خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: سپاه در خدمت رسانی نگاه سیاسی و نگاه قومی و نگاه مذهبی ندارد بلکه نگاه ما نگاه انقلاب اسلامی و نگاه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha