• یکشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400021912784
  • خبرنگار : 50182

اهدای 1000 "بسته معیشتی و 500 "تبلت" به مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه

اهدای 1000 "بسته معیشتی و 500 "تبلت" به مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه آیین اهدای هزار بسته معیشتی و 500 تبلت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با مشارکت این نهاد، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه برگزار شد.

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اجرای پویش ایران همدل-اطعام مهدوی- با هدف تامین معیشت خانوارهای کم برخوردار از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: طی مدت اجرای طرح تاکنون بیش از 42 هزار بسته معیشتی برای خانوارهای تحت حمایت تامین و در میان این خانوارها توزیع شده است.

رخصی افزود: همچنین در این مدت ۱۱۶ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو در بیش از ۵۰ آشپزخانه مهدوی استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ شده است.

این مسئول ادامه داد: امروز نیز هزاربسته معیشتی با همراهی بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه تامین و همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در میان خانوارهای کم برخوردار استان توزیع می شود.

رخصی در ادامه به اهدای 500 تبلت به دانش آموزان مددجو در استان نیز اشاره و تاکید کرد: ارزش تبلت های اهدایی حدود یک میلیارد و 525 میلیون تومان است.

 به گفته مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه این هشتمین مرحله از توزیع تبلت در میان دانش آموزان تحت حمایت در استان از زمان شیوع بیماری کرونا است.

رخصی تاکید کرد: تبلت های اهدایی به دانش آموزان نیازمند از محل اعتبارات امداد و مشارکت خیران نیک اندیش تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین به اجرای پویش ایران مهربان از مهر ماه سال گذشته تاکنون به منظور جذب پدران معنوی از فرزندان یتیم و محسنین اشاره و تاکید کرد: در این مدت کمیته امداد استان کرمانشاه با جذب بیش از ۴۰ هزار حامی رتبه نخست کشور در پویش ایران مهربان را به خود داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha