• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400022820162
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

به ستاد کرونا ارسال شد؛

درخواست برپایی اجتماع برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در اصفهان

درخواست برپایی اجتماع برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مطالبات و درخواست‌هایی از سوی مردم وجود دارد که اجتماعی برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها برپا شود که به همین دلیل درخواستی را برای برگزاری این اجتماع به ستاد استانی مبارزه با کرونا دادیم.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این روزها شاهد جنایت صهیونیست‌های ملعون در به‌ شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و فلسطین هستیم و جای تعجب دارد که مدعیان دفاع از حقوق بشر هیچ واکنشی نسبت به این جنایات نشان نمی دهند.

وی افزود: اینکه کودکانی در افغانستان به دست گروه‌های تروریستی به ‌شهادت برسند و همچنین رژیم کودک‌ کش صهیونیستی همچون سال های گذشته وقتی قدرت مقابله با دفاع موشکی حماس را ندارد دست به اقدامات تروریستی و ضدحقوق بشری بزند و مدعیان حقوق بشر سکوت کنند قابل قبول نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: امروز شاهد هستیم که مردم مظلوم فلسطین مورد هجوم جنگنده‌های پیشرفته رژیم صهیونیستی هستند، اما همچنان مقاومت می‌کنند و این مقاومت باعث به ثمر رسیدن بخش اعظمی از آرمان‌ها شده و اینکه مردم دنیا متوجه جنایات این رژیم شدند برگ برنده‌ای برای فلسطینیان است.

احمدی اضافه کرد: مردم شهر اصفهان هم مطابق جای‌جای ایران اسلامی و دنیای اسلام واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی نشان داده و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین داشتند، ولی مطالبات و درخواست‌هایی از سوی مردم وجود دارد که اجتماعی برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها برپا شود که به همین دلیل درخواستی را برای برگزاری این اجتماع به ستاد استانی مبارزه با کرونا دادیم.

وی گفت: در صورت موافقت و اعلام نظر ستاد استانی مقابله با کرونا فردا چهارشنبه در میدان امام حسین (ع) اصفهان و گذر چهارباغ اجتماع مردم را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در افغانستان برگزار خواهیم کرد تا مردم انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ارتباط با برنامه‌های گرامیداشت روز سوم خرداد (آزادی خرمشهر) گفت: تجلیل از مدافعان و فاتحان خرمشهر و بزرگداشت شهدای فاتح خرمشهر ازجمله شهید محمود شهبازی که فرماندهی یکی از یگان‌های این عملیات را برعهده داشتند و در فتح خرمشهر به شهادت رسیدند ازجمله برنامه‌هایی است که در سال‌های مختلف برگزار شده است. همچنین شب سوم خرداد در گلستان شهدای اصفهان بعد از نماز مغرب برنامه‌هایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

وی افزود: صبح روز سوم خرداد قبور شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدای فتح خرمشهر عطرافشانی می‌شود. دانشجویان دانشگاه امیرالمؤمنین که همه ساله در سالروز رحلت امام(ره) "دو امدادی" تا مرقد مطهر حضرت امام(ره) را برگزار می‌کردند و امسال امکان اجرای این برنامه به دلیل عدم برگزاری مراسم در مرقد مطهر امام نیست، در سالروز فتح خرمشهر برنامه خود را اجرا خواهند کرد.

احمدی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای سازمان‌های شرکت‌کننده در عملیات فتح خرمشهر، اظهار کرد: یادواره شهدای گرانقدر و تجلیل از خانواده معظم شهدا، گردهمایی رزمندگان و فاتحان خرمشهر، برگزاری برنامه‌های متعدد توسط یگان‌ها و سازمان‌هایی که در فتح خرمشهر دخیل بودند، برنامه‌های درون سازمانی و برون‌سازمانی از دیگر برنامه‌های روز سوم خرداد است. همچنین ساعت ۱۱ صبح روز سوم خرداد برنامه سراسری با عنوان بانگ مقاومت و پیروزی از طریق شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش خواهد شد که در همین ساعت سیستم‌های صوتی مساجد و دستگاه‌های اجرایی و ادارات و نهادها و سازمان‌ها فعال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صداوسیما نیز برنامه‌هایی را در راستای بزرگداشت سوم خرداد تولید شده است که مصاحبه و ثبت خاطرات رزمندگان، مدافعان و فاتحان خرمشهر ازجمله این برنامه‌ها است. صدا و سیما همچنین به پخش برنامه‌های مستند از فتح خرمشهر و برنامه‌های مختلف خبری، رسانه‌ای و مجازی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha