• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400032215353

رئیس ستاد مردمی حزب عدالت طلبان ایران در فارس:

حضوری حداکثری در انتخابات هدف مشترک همه گروه‌ها است

حضوری حداکثری در انتخابات هدف مشترک همه گروه‌ها است

ایسنا/فارس رییس ستاد مردمی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی حامی رئیسی در استان فارس، گفت:مهمترین هدف همه فعالان سیاسی و افراد خصوصا ستادهای انتخاباتی حامی آیت‌الله رئیس، حضور حداکثری مردم در انتخابات است و حمایت از یک کاندیدا در اولویت بعدی قرار دارد.

علیرضا صحراییان شنبه ۲۲ خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، در کنار مشارکت فعالانه و حداکثری در انتخابات، باید انتخاب فرد اصلح را هم مد نظر داشته باشیم، افزود: دشمن با تمام قوا و با استفاده از همه ظرفیت ها به میدان آمده تا مردم را ناامید و مشارکت پای صندوق‌های رای را کم کند، بنابراین باید تمام تلاش خود را به منظور افزایش مشارکت مردم به کار بندیم.

وی با اشاره به اینکه اگر از وضع موجود ناراضی هستیم با حضور و مشارکت در انتخابات می توانیم سرنوشت را با انتخاب اصلح عوض کنیم گفت: باید تشویق کنیم همه پای صندوق رای بیایند چراکه اثرگذاری هر رای از ضربه هر گلوله به سوی دشمن بیشتر خواهد بود.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به تشکیل ستادهای مردمی عدالت طلبان ایران اسلامی در شیراز و دیگر شهرستانهای فارس، خاطرنشان کرد: در این ستادها، کمیته هایی با عناوین فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویی، اساتید حوزه و دانشگاه، کارمنان، نخبگان، ورزشکاران، صنعتگران، اصناف و بازاریان، طلاب و روحانیون و فعالان رسانه و هنرمندان و جامعه پزشکی و جامه مهندسی و ... تشکیل شده است.

او رویکرد اصلی این ستاد را فعالیتهای مردم محور اعلام و اضافه کرد: حزب عدالت طلبان به عنوان یک حزب اصولگرا، اواخر ۸۹ مجوز رسمی فعالیت از وزارت کشور دریافت کرده و جزو احزاب شناسنامه دار کشور است که از سال ۹۰ نیز در استان فارس کارش را آغاز کرد.

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی ،شاخه فارس با بیان اینکه حزب متبوعش در انتخابات گذشته نیز از آیت الله رییسی حمایت کرده بود، گفت: امسال و در این دوره از انتخابات، با حکم دکترسید صولت مرتضوی معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی رییسی، حزب عدالت طلبان به عنوان ستاد مردمی، در سراسر کشور فعال شده است.

اسماعیل رستمی افزود:حزب عدالت طلبان،از احزاب عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب است و بر همین اساس نیز هماهنگ با سیاست ها و اهداف شورای وحدت، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فعالیت می پردازد.

وی با بیان اینکه فعالیت های حزب عدالت طلبان برمبنای مطالبه گری عدالت طلبی و عدالت خواهی بنا نهاده شده است، گفت: اولویت اصلی آیت الله رییسی نیز بسط و گسترش عدالت بوده و در این زمینه مبنای اصلی تمامی برنامه های ایشان، عدالت است.

رستمی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت های حزب مختص انتخابات نیست، گفت: برگزاری اردوهای جهادی و استفاده از مشارکت خیرین در ساخت سرپناه برای خانواده های بی بضاعت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر، اجرای برنامه های فرهنگی درحاشیه شهر شیراز و مناطق محروم و توزیع بسته های فرهنگی و رصد مشکلات محرومین و اطلاع به نهادها به منظور رسیدگی به این مشکلات، از مهمترین برنامه هایی است که درحال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha