• سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400032518156
  • خبرنگار : 50286

یک استاد دانشگاه عنوان کرد

مشارکت و انتخاب اصلح، تیری است به اتاق فکر بدخواهان نظام

مشارکت و انتخاب اصلح، تیری است به اتاق فکر بدخواهان نظام

ایسنا/کرمان یک استاد دانشگاه ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات بر لزوم انتخاب اصلح برای اقتدار رئیس جمهور آینده با پشتوانه مردمی تاکید کرد.

دکتر"رحمان مجازی" در گفت و گو با ایسنا گفت: در آستانه یک انتخاب دیگر قرار گرفتیم که از همه لحاظ حائز اهمیت و دارای ویژگی های خاص و حساسیت بالایی است و متاسفانه شاهد هستیم علاوه بر دشمنان خارجی بعضا از داخل به مردم فشار می آورند که در انتخابات شرکت نکنند  و به دنبال خدشه دار کردن حضور حداکثری مردم هستند.

وی انتخابات در بُرهه کنونی را دارای تاثیرات شگرفی بر آینده کشور دانست و عنوان کرد: مردم نیز متوجه این مهم هستند و همانطور که در انتخابات های گذشته حضور پرشور بوده و سرفصل برجسته و ماندگاری در تاریخ انقلاب ثبت شده، باید بدون در نظر گرفتن مشکلات و دلخُوری پای کار بیاییم.

این فعال رسانه‌ ای و فرهنگی با استناد به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب حفظ نظام را از واجبات دانست و اظهار کرد: یکی از راه های حفظ نظام شرکت در انتخابات و حضور حداکثری است تا بدخواهان، معاندین و دشمنانی که در آن سوی مرزها خط و نشان می کشند و در اتاق فکرها در حال برنامه ریزی برای عدم حضور در انتخابات هستند، مایوس بشوند.

این فعال سیاسی انتخاب رئیس جمهور با رای قاطع مردم را در سطح بین المللی حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: از طرفی رئیس جمهوری که با رای قاطع انتخاب می شود می تواند در همه عرصه ها با قدرت ورود کند و از سوی دیگر، دشمنان زخم خورده این را نمی خواهند و دنبال این هستند که مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند لذا برای شرکت در انتخابات نباید یک عدد را در نظر بگیریم بلکه باید زمینه مشارکت و امید به آینده را فراهم کنیم.

این استاد دانشگاه مشارکت مردم و انتخاب اصلح را تیری به اتاق فکر بدخواهان دانست و اظهار کرد: اگر چه وظیفه اول ما شرکت در انتخابات است اما در مرحله بعد باید اصلح را انتخاب کنیم زیرا چشم همه به نوع انتخاب و مشارکت مردم است‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha