• پنجشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400051409926
  • خبرنگار : 50187

فرمانده انتظامی بم:

امنیت کشور ثمره خون شهیدان است/ تحقق آرزوی فرزند پلیسِ شهید

امنیت کشور ثمره خون شهیدان است/ تحقق آرزوی فرزند پلیسِ شهید

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.

سرهنگ"اکبر نجفی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شهرستان شهیدپرور بم  میزبان ۸۵  آلاله های گلگون کفنی هست که در برابر متجاوزان حریم نظم و امنیت، مردانه ایستادگی و از میهنشان جانانه دفاع کردند.

وی خون شهدا را بهای نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: یاد و خاطره شهید هیچگاه از اذهان پاک نمی شود چراکه شهدا الگوی خادمان نظم و امنیت و خانواده آنان مظهر صبر و استقامت هستند.

نجفی با اشاره به توفیق خدمت به خانواده معزز شهدا یادآور شد: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده شهدا بیان کرد: در یکی از دیدارها متوجه آرزوی کوچک فرزند شهید "فرهاد دهقان" برای تجربه یک روز خدمت در لباس پدر شدیم که با زبانی ساده و معصومانه گفت"دوست دارم مثل بابام لباس بپوشم و توی خیابان با ماشین پلیس گشت بزنم".

فرمانده انتظامی بم اظهار کرد: فرزند شهید دهقان با پوشیدن لباس پلیس یک روز خدمت در لباس مقدس پدر را تجربه و از گشت زنی در سطح شهر احساس غرور می کرد با چشمانی اشکبار از سختی کار پدر و نوازش های او سخن به میان آورد و گفت: به عنوان پلیس مدرسه به همکلاسی هایم خدمت می کنم.

وی افزود: فیاض (فرزند شهید دهقان) یک بعداز ظهر را همراه با تیم گشت انتظامی و پلیس راهور گذراند.

نجفی بیان کرد: فیاض که در زمان شهادت پدر کمتر از سه سال سن داشته و هم اکنون راهی کلاس دوم دبستان است، در این گشت زنی با چشمانی اشکبار ادامه داد: همیشه تصویر خندان و گرمی وجود پدر که همیشه مرا در آغوش می گرفت را به یاد می آورم و امسال هم به عنوان پلیس مدرسه به همکلاسی هایم خدمت می کنم و آرزو دارم مانند پدرم پلیس بشوم.

به گزارش ایسنا، شهید "فرهاد دهقان کروکی" از کارکنان انتظامی شهرستان ریگان، هشتم آذرماه سال ۱۳۹۴ طی درگیری با اشرار مسلح هدف گلوله اشرار و قاچاقچیان قرار گرفت و آسمانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha