• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400070604003
  • خبرنگار : 50187

فرمانده انتظامی استان کرمان:

نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است

نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس مغفول مانده است

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه، ارتش، بسیج، همه نهاد ها و مردم بسیار تاثیرگذار بود و ناجا کارنامه درخشانی دارد که کمی مغفول مانده است.

سردار"عبدالرضا ناظری" غروب ششم مهرماه در جلسه انس و وحدت فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیت الزهرای کرمان اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه، ارتش، بسیج، همه نهاد ها و مردم بسیار تاثیرگذار بود و ناجا کارنامه درخشانی دارد که کمی مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه باید شاهکار جوانان در دوران دفاع مقدس را به جوانان امروز بگوییم، افزود: نیروی انتظامی در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی از جمله مبارزه با قاچاقچیان، تامین امنیت داخلی، برخورد با منافقین، در جبهه های حق علیه باطل حضور داوطلبانه داشت و اولین شهدای جنگ مظلومانه در پاسگاه ها تقدیم نظام شد.

ناظری تصریح کرد: اولین شهید ژاندارمری از استان کرمان بود(شهید یوسف الهی) که سرباز ژاندارمری بود و شش ماه آخر خدمت را داوطلبانه به جبهه رفت و در دوران ابتدایی حضورش در جبهه به عنوان سرباز ژاندارمری کلی افتخار آفرید و در ادامه نیز در کنار سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی نقش ارزشمندی در دوران دفاع مقدس ایفا و بیش از ۳۷۰۰ شهید، بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۰۰ جانباز و ۲۰۰۰ نفر آزاده سرافراز تقدیم کرده است.

وی افزود: شهیدان و ایثارگران نیروی انتظامی امروز ولایت پذیری که شاخصه اصلی رزمندگان دوران دفاع مقدس و رمز پیروزی بود را به جوانان همرزم خود در ناجا منتقل کرده اند.

ناظری با اشاره به تعامل و حدت نیروهای مسلح به ویژه در استان کرمان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و ارتباط بیشتر خدمتگزارانی موفق و خادمانی پاسخگو برای مردم و سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha