• پنجشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400072921321
  • منبع : نمایندگی سمنان

بانک‌ها موتور محرکه کشور در جنگ اقتصادی‌اند

بانک‌ها موتور محرکه کشور در جنگ اقتصادی‌اند

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: اقتصاد کشور و استان امروز در یک جنگ همه جانبه قرار دارد و بانک‌های استان به عنوان موتور محرکه این حوزه، باید تقویت شده و با تمام توان پای کار باشند.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، ما مسئولان استان سربازان جنگ اقتصادی هستیم و در این مسیر، مدیران بانک‌های استان، فرماندهان ارشد جنگ اقتصادی هستند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ما در شبکه بانکی، تقویت بانک‌های استان است ، افزود: در این مسیر نیاز است از خروج منابع مالی واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق راهکارهای مناسب اقناعی و تعاملی، جلوگیری شود.

هاشمی ادامه داد: به نوعی باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا با راهکارهای مناسب از طریق جذب مشتری، سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در استان، نصیب شبکه بانکی شده و باعث تقویت اقتصاد، اشتغال، تولید و در نهایت معیشت مردم استان شود.

وی با بیان اینکه حفظ وضعیت موجود، احیاء واحدهای راکد و استقبال از سرمایه‌گذاری جدید اولویت ما در استان است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه فعال کردن واحدهای راکد در تملک بانک‌ها، با همکاری بانک‌های عامل و رسیدگی به موانع موجود، به نتیجه مطلوبی برسیم.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در مسیر تردد مسافران قرار دارد، ضمن تقدیر از تلاش بانک‌های استان، تاکید کرد: بانک‌ها ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری خود را در سطح استان تقویت نموده و کیفیت را افزایش دهند تا در نهایت شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران باشیم.

استاندار سمنان با تاکید بر گره‌گشایی از مشکلات مردم و حوزه صنعت و تولید در استان، تصریح کرد: بانک‌های استان چندین واحد تولیدی و صنعتی را در تملک دارند که هزینه‌های نگهداری را نیز برای بانک به همراه دارد، نیاز است تا در راستای تقویت تولید، بهبود اشتغال و معیشت مردم و احیاء واحدهای تملک شده و سودآوری برای بانک‌ها، مدیران بانکهای استان پای کار آمده و در جهت فعال‌سازی مجدد این واحدها مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha