• جمعه / ۳۰ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400073021568
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

پیگیر اعتبار موردنیاز برای تکمیل زیرساخت‌ها در محله ۳۹ منظریه هستیم

پیگیر اعتبار موردنیاز برای تکمیل زیرساخت‌ها در محله ۳۹ منظریه هستیم

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکل محله ۳۹ منظریه در خصوص تکمیل آماده‌سازی زیرساخت‌ها در شورای مسکن چهارمحال و بختیاری مطرح شد، گفت: در حال پیگیری اعتبارات برای دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه شرکت و آب و فاضلاب هستیم تا تکمیل زیرساخت‌ها تسریع شود.

اسکندر امینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آماده‌سازی اراضی واگذار شده برای ساخت و ساز مسکن در محله ۳۹ منظریه، اظهار کرد: این اراضی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برای واگذاری به خانواده شهدا و ایثارگران در چند سال گذشته واگذار شده است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال  و بختیاری افزود: در برخی از کوچه‌های محله ۳۹ منظریه زیرساخت‌هایی مانند جدول‌کشی، زیرسازی آسفالت، واگذاری انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب انجام شده است، اما با برخی شرکت‌های خدمات‌رسان بر سر هزینه انشعاب برای ادامه کار با مشکل مواجه شده‌ایم، زیرا در قانون هزینه‌ای برای پرداخت اجرای شبکه آبرسانی، گازرسانی و انشعاب توسط راه و شهرسازی پیش‌بینی نشده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون حدود ۹۰ درصد شبکه گازرسانی و نزدیک به ۵۰ درصد شبکه آبرسانی و فاضلاب در محله ۳۹ منظریه انجام شده است، بیان کرد: تعدادی از مشاوران املاک در این محله اقدام به خرید اراضی کرده‌اند و تعدادی از آن‌ها عملیات ساخت و ساز را آغاز کرده‌اند، اگر در محله‌ای گاز و آبرسانی انجام شده باشد، مالکان می‌توانند با اخذ پروانه کار ساخت و ساز را آغاز کنند.

امینی با اشاره به اینکه مشکل محله ۳۹ منظریه در خصوص تکمیل آماده‌سازی زیرساخت‌ها در شورای مسکن چهارمحال و بختیاری مطرح شد، توضیح داد: در حال پیگیری اعتبارات برای دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه شرکت و آب و فاضلاب هستیم تا تکمیل زیرساخت‌ها تسریع شود.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به فصول سرد سال پیش‌بینی می‌شود آماده‌سازی زیرساخت‌ها در محله ۳۹ منظریه تا حداکثر یکسال آینده به‌طول بینجامد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha